OSTRY SPARING Z AKOPEM

  • Opublikowany 7 dni temu

    Wojtek Gola

    Trwanie: 56:32

    🥊 Kup PPV na FAME MMA 8: famemma.tv/#/ref/wojtekgola
    📷 Instagram: wojtekgola
    🤝 Współpraca: kontakt@wojtekgola.com
    🎥 Zdjęcia i montaż: Zdjęcia: szympekk

Luc Luk
Luc Luk

Akop troche spokorniał, doszło do niego, ze jest leszczem w porównaniu do średnich zawodowców, już nie gada tak jak kiedyś z farmazonem, że on ma "serce do walki" ... zna swoje miejsce w szeregu.

12 godzin temu
Jarek Nowak
Jarek Nowak

A kto to Akop wygrał z kimś dobrym

14 godzin temu
Jarek Nowak
Jarek Nowak

A kto to Akop wygrał z kimś dobrym

14 godzin temu
Kristof 85
Kristof 85

Fajny odcinek. Pozdro dla Was Panowie

23 godzin temu
________🙋‍♂️________
________🙋‍♂️________

™️❣™️

Dzień temu
Piotr EK
Piotr EK

Xddddddd wyjazd z okapem

Dzień temu
Marcel Kostrzewski
Marcel Kostrzewski

Widzę go fame

Dzień temu
felo TV
felo TV

Piękny kolor m2 ki kilku krotnie mijałem na warszawskich ulicach

2 dni temu
PRO BANAN ban
PRO BANAN ban

Gg

2 dni temu
vhitepowder
vhitepowder

Taki styl walki jak mightymouse trochę, ale widać że ogarnia temat

2 dni temu
luj 23
luj 23

Okap w fame mma? I mówi o atencji😂 Największy atencjusz, podziękujemy, nie ma miejsca na niego.

2 dni temu
Mati
Mati

AKOP VS BESTIA

2 dni temu
Artur Pawelec
Artur Pawelec

bierz go do fame

3 dni temu
Masz Stuleje
Masz Stuleje

Akop vs Bestia 😁😁

3 dni temu
Rafał Miśkiw
Rafał Miśkiw

Akop vs Szeli na przetarcie, potem o pas z Popkiem

3 dni temu
whoami
whoami

Wojtuś.. Zdecydowanie wolę Cię jako celebryte niż zawodnika hehe. Ale nie ma co... Akop widać że do leszczy nie należy. Swoje waży a rusza się całkiem nieźle. Tak że gratki za odwage. Ja bym się obsrał na sam wygląd hahah :D Pozdro ziomeczku.

3 dni temu
Kuba Dynda
Kuba Dynda

Ten Krycha nie zasługuje na ten live wiekszą karę dla najmana zdrowia kasjo

3 dni temu
Jakub Machlojka
Jakub Machlojka

przypadkiem jak najman obalił

3 dni temu
SzybkiTomek2137
SzybkiTomek2137

28:23 i teraz przypomina nam się fragment walki najmana z kasjo XD nIgDy nIe uFaJ cYgAnOwI

3 dni temu
HoderV2
HoderV2

Pamiętam jak trenowałem z akopem u Antka Chmielewskiego na Gwardii (Było ciężko) :)

4 dni temu
mati
mati

Gola co za szybkosc

4 dni temu
MrDizaier
MrDizaier

M2 to dla kobiet

4 dni temu
Marcin Skotarek
Marcin Skotarek

Akop z 2 lvle wyżej 👌🏻

4 dni temu
King Kong
King Kong

Akop bez formy widac

4 dni temu
How to Do it?
How to Do it?

Wojtku Kiedy wrócą 'WYZWANI'?

4 dni temu
falimba
falimba

32:25 jakbym słyszał psa sąsiadów

4 dni temu
Patryk piórkowski
Patryk piórkowski

Mam ochotę na wpiełdol

4 dni temu
UKRYTY ANIOŁ
UKRYTY ANIOŁ

@Wojtek Gola tylko nie tego buraka, bo on i tak nie da rady. Chyba że dacie mu kobietę do walki

4 dni temu
lukas.yoz lukas.yoz
lukas.yoz lukas.yoz

witam, jaki to model czarnej kurtki?

4 dni temu
Bistaxik
Bistaxik

oszukałeś nitra na 30zł

5 dni temu
Papcio Gargamel
Papcio Gargamel

Ile on waży? Jaki wz?

5 dni temu
BarbaraRel
BarbaraRel

Bardzo dobrze się ogląda ten odcinek. Skip mega pozytywny gość 🙂

5 dni temu
Rodriguez Paul
Rodriguez Paul

Bardzo szanuje i lubię Akopa jest sympatycznym i inteligentnym facetem. Podoba mi się jak z Toba Wojtku boksuje najbardziej podoba mi się to, że nie bije z całej siły lecz luźno. Pozdrawiam was z Gliwic 😊

5 dni temu
Conceive, Believe, Achieve Rockhold
Conceive, Believe, Achieve Rockhold

Przypomina mi się seria z UFC "Lookin for a fight" Wojciech White haha

5 dni temu
dlcck9
dlcck9

Tak dajcie akopa!! 🥰

5 dni temu
Lasko Laskowski
Lasko Laskowski

Słabi jesteście :-)

5 dni temu
go pre
go pre

Nowy rywal Popka:)

5 dni temu
Paweł Karczewski
Paweł Karczewski

Mega odcinek!

5 dni temu
Fi lip
Fi lip

Dajcie kontrakt Akopowi będzie przeciwnik do popka A nie łatwe walki

5 dni temu
Franz Maurer
Franz Maurer

TYLKO NIE OKAP!

5 dni temu
kajetan kajetan
kajetan kajetan

Gola za wolny to raz,dwa jest bardzo przewidywalny,trzy chce uderzać technicznie i robi to na pełnej spinie. W boksie trzeba mieć trochę luzu a on niestety niema go wcale. Czasem mam wrażenie że chce bardziej wyglądać na tych sparingach a nie walczyc. Boksera z niego nie będzie bardziej model😂😁

5 dni temu
DJ cOOkie
DJ cOOkie

Okap - wielki, niewykorzystany potencjał.

5 dni temu
Jan Łoszyngoł
Jan Łoszyngoł

Wojtek podoba mi sie twoj styl taka przyczajona modliszka

5 dni temu
lopez szybki
lopez szybki

U mnie w robocie jest taki Akop podobni z wyglądu taka sama gadka tylko nie ma tylu tatuaży

5 dni temu
Polcixx16
Polcixx16

o to ten z tt co go zona nagrywa :D

5 dni temu
TH3 ONE Official
TH3 ONE Official

AKOP vs.Różal

6 dni temu
TokiYT
TokiYT

38:17 w sensie że z Bystrzakiem tak?

6 dni temu
blant164
blant164

Bardzo pozytywnie Akopa nie znałem ale bardzo w porządku chłop! Wojtek oby więcej takich filmików :)

6 dni temu
BARTI Bartłomień
BARTI Bartłomień

BMW vs BMW

6 dni temu
Adam 82
Adam 82

spoko chłop

6 dni temu
Bennn
Bennn

Na fame z chłopem

6 dni temu
Sraka Ptaka
Sraka Ptaka

Wojtas jedź do jarka ninja swoją drogą szacunek dla cb za to co robisz serio nie wyglądasz na charakterniak a jednak jestes.pzdr kostek Kołobrzeg.

6 dni temu
onlynow
onlynow

Akop w FAME MMA - było by pięknie :)

6 dni temu
KACPI TV
KACPI TV

https://youtu.be/7btugGjpljU chętnie też pokaże sie na fame, Wojtek czekam na kontakt

6 dni temu
PATUS WPS
PATUS WPS

Widać że cię oszczędzał ale gość ma pojęcie Popek może mieć problemy z chłopem

6 dni temu
Luke Spz
Luke Spz

Ja widze Akopa z Popkiem.

6 dni temu
Tobiasz H
Tobiasz H

Chce zarobić to przyszedł do Was.😐 Walczył w innych federacjach ale tam poszła słabo to obniżył loty i wbił się do Was. Trochę to słabe ze zawodnicy sami na siłę do Was dołączają zamiast Wy szukać nowych twarzy

6 dni temu
Zwyczajna Ona
Zwyczajna Ona

Uwielbiam Akopa i Sylwię.. Mega małżeństwo i ludzie..

6 dni temu
Andy Crown
Andy Crown

Jak można nazwać kanał o MMA Wojtek Gola? Przecież tu nie ma futbolowego kontentu xD

6 dni temu
Artur Nowicki
Artur Nowicki

Daj Akopa temu pajacowi Kasjo i pas króla zmienia właściciela w pierwszej rundzie . Nie trzeba UFC

6 dni temu
Wojtaz pucyk
Wojtaz pucyk

Akop vs popek na fame mma 9 chcemy to zobaczyć.

6 dni temu
Łukasz Letkomiller
Łukasz Letkomiller

Czy Akop trenuje już ponad 5 lat ?? : |

6 dni temu
Bardroo Bardroo
Bardroo Bardroo

Akop vs ninja

6 dni temu
Oskar Walendzik
Oskar Walendzik

Tego Akopa to juz sluchac nie moge!

6 dni temu
Kondzio;3 Ee
Kondzio;3 Ee

Popka mu dajcie

6 dni temu
suchy pion
suchy pion

Czyli kolejna porażka do kolekcji?😂😅

6 dni temu
JastrzabPL
JastrzabPL

Najlepsze są te drzwi otwarte w BMW wydaje mi się że chyba bardziej mu chodziło o widoczne drzwi na filmie niż ich samych. Nie te czasy Panie Gola na Wow dzwi otwierane do góry.....

6 dni temu
Jakub Koper
Jakub Koper

Chłop mnie tak zmotywował do życia ze chyba jutro zrobię 5 trening w tym tygodniu

6 dni temu
Wemeri Palciba
Wemeri Palciba

Kurwq rozdziel te filmiki na 2, było by lepiej

6 dni temu
VX_JERRY
VX_JERRY

Czy tylko ja widze walke popek-akop??

6 dni temu
Pan Rysiu
Pan Rysiu

Bardzo fajne spotkanie, Akop mam najlepszego przyjaciela z dziecinstwa nazywa sie Tak ja ty Szostak, pozdrawiam

6 dni temu
Nadzieja Kwiatkowska
Nadzieja Kwiatkowska

Popek vs Akop o pas

6 dni temu
patrykblabla
patrykblabla

Okap vs Tybori

6 dni temu
Tomasz Mrozek
Tomasz Mrozek

Moim zdaniem na fame mma powinna wystąpić legenda ksw Juras bo on ciągle trenuje i powinien zawalczyć

6 dni temu
Zwiechu 16
Zwiechu 16

Ja bym go zobaczył z popkiem

6 dni temu
marek GAMES
marek GAMES

akop vs popek

6 dni temu
Painter Jaworzno
Painter Jaworzno

Jak tak słucham tego Pana Akopa to tak jak bym słuchał Różalskiego.Bardzo mądry facet. Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę

6 dni temu
chudzio DAMN
chudzio DAMN

No powiem ci akop ze dales ostro tam na gaz na tym rondo daszynskiego w strone ochoty hahaha 10:02

6 dni temu
Ponury93
Ponury93

22:50 Porażki to szczeble sukcesu ! pozdro

6 dni temu
Shogi Hisagi
Shogi Hisagi

Akop podciąłeś nogą Wojtka i pajacujesz że mu bułkę wyjebałeś xD

6 dni temu
Knotek
Knotek

Akop po kilku latach treningów Lewy prosty na tułów, lewy prosty kończący prawym prostym xD Główny powód zmęczenia Akopa uniki przed ciosami których nie było albo nie dochodziły xD A Wojtek strasznie bił na wstecznym, a jak już wchodził z ciosami to taki wystraszony chyba zamykał oczy. Backfisty w wykonaniu akopa sztos xDDD Ogólnie fajny odcinek ,sparingi nie były na ciśnieniu typowe fajne zabawy, ale spodziewałem się więcej fajnych kombinacji i kreatywności w wykonaniu Akopa, ale skończyło się głównie na 3 ciosach.

6 dni temu
Jack Ripper
Jack Ripper

Akop prostak 3 sekundowiec

6 dni temu
Energetyka
Energetyka

Super film, dobrze się oglądało.

6 dni temu
Sopel_YT
Sopel_YT

sparing wygladal jak 1 kl technikum vs matura

6 dni temu
Time Wont Wait
Time Wont Wait

Jak dla mnie Akop poprawił sie :)

6 dni temu
Mario 12395
Mario 12395

Akop vs szuwar na nastepbym fame 😃

6 dni temu
Marcin Małecki
Marcin Małecki

Wojtek - wielka prośba żebyś nie dopowiadał kiedy ktoś odpowiada; to jest mega irytujące szczególnie jak nie trafiasz :)

6 dni temu
Patryk
Patryk

To teraz pudzian

6 dni temu
Kamila Antosiak
Kamila Antosiak

24:42 Wojtek dostaje w czambo

6 dni temu
_patrycja_kubiak_
_patrycja_kubiak_

Z chęcią bym zobaczyła akopa w fame mma i na ławce w wk👍bo dzik z niego🔥

6 dni temu
Netruu
Netruu

Akop vs Popek,Bestia lub Szeliga :D

6 dni temu
Bakunaze aka EjKej
Bakunaze aka EjKej

Ta koszulka Akopa

6 dni temu
a zwi
a zwi

Jarek ninja do fame

6 dni temu
Paulina Mrozewska
Paulina Mrozewska

akop I Majewski

6 dni temu
bartek rudnik
bartek rudnik

Moze popek vs akop bestia vs akop szeliga vs akop

6 dni temu
mordzia skuty
mordzia skuty

Kozak film

6 dni temu
yuniki
yuniki

Ale Akop skromny, przyjemny, uprzejmy i pozytywny łepek, mały niepozorny a umie jdrrzyc + kros upadnie przeprosi i widać, ze dobrze wychowany! pozdro akop fajnie cię by było zobaczyć w fame albo jako zawodnik albo jako osoba która komentuje lub może loża? pozdro cieplutkie!

6 dni temu
Qiiu
Qiiu

Szostak? Widzę że zastępstwo za najmana macie🤣

6 dni temu
Qiiu
Qiiu

Szostak? Widzę że zastępstwo za najmana macie🤣

6 dni temu
Simon _Gierki
Simon _Gierki

Wojtek kiedy bedziesz się z bgc bił Kto kce widzieć że wojtek kce się być 🙂🙂😀😃😉☺

6 dni temu

Kolejny

LOTEK I MICHAŁ POL - HEJT PARK #107

1:51:00

LOTEK I MICHAŁ POL - HEJT PARK #107

Kanał Sportowy

wyświetleń 365K

Tego jeszcze nie grali! Co ŁYSY ZROBIŁ Z AUTEM WIDZA? Fury Marzeń #5

50:04

Tego jeszcze nie grali! Co ŁYSY ZROBIŁ Z AUTEM WIDZA? Fury Marzeń #5

Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam

wyświetleń 355K

Chada x RX - Jak nie być szczęśliwym

3:42

Chada x RX - Jak nie być szczęśliwym

Step Records

wyświetleń 849K

TRENING DO ABSOLUTNEGO ODCIĘCIA

41:15

TRENING DO ABSOLUTNEGO ODCIĘCIA

WarszawskiKoks

wyświetleń 158K

Eminem - Till I Collapse [HD]

04:59

Eminem - Till I Collapse [HD]

msvogue23

wyświetleń 560M

Wini x Filipek - rozmowa

1:21:08

Wini x Filipek - rozmowa

WINI

wyświetleń 159K

BONIEK: STAĆ NAS NA TRENERA Z TOPU

35:53

BONIEK: STAĆ NAS NA TRENERA Z TOPU

Foot Truck

wyświetleń 248K

CO DALEJ Z REŻYSEREM? (Wersow, Gargamel, Nanami Chan)

17:41

Tego jeszcze nie grali! Co ŁYSY ZROBIŁ Z AUTEM WIDZA? Fury Marzeń #5

50:04

Tego jeszcze nie grali! Co ŁYSY ZROBIŁ Z AUTEM WIDZA? Fury Marzeń #5

Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam

wyświetleń 355K

Chada x RX - Jak nie być szczęśliwym

3:42

Chada x RX - Jak nie być szczęśliwym

Step Records

wyświetleń 849K

Sprawdzamy wiedzę IMPREZOWICZÓW w MIELNIE!

10:50

Sprawdzamy wiedzę IMPREZOWICZÓW w MIELNIE!

MaturaToBzdura.TV

wyświetleń 146K

PRZECIWNIK HEJTERA UCIEKAŁ PRZED NAMI!

13:13

PRZECIWNIK HEJTERA UCIEKAŁ PRZED NAMI!

Marek Kruszwil

wyświetleń 187K

Wydrukowałem WŁASNE ZABAWKI NA DRUKARCE 3D!

19:32