17. Potrącenie w parku

  • Opublikowany 17 dni temu

    Stop Cham Warszawa

    Trwanie: 03:56

    Klient w krawacie miał być mniej awanturujący.

    ►Fanpage: StopChamWarszawa
    ►Twitter: Stop_Cham_W_wa
    ►Instagram: stopchamwarszawa
    ►Patronite: patronite.pl/StopChamWarszawa

    P R Z E C Z Y T A J Z A N I M S K O M E N T U J E S Z
    Drodzy Widzowie, ci, którzy nas popierają oraz ci, którzy nienawidzą...

    Kilka słów wyjaśnienia.
    * Autor nagrania nie musiał wzywać Policji od razu i spędzić w tym miejscu dodatkowych dwóch godzin. Mając mocny dowód w postaci filmu możemy zgłosić kierowcę w terminie późniejszym. Natomiast dzień po publikacji Policja sama zainteresowała się sprawą i zajmuje się nią Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji.
    * W Parku Bródnowskim prowadzone są prace modernizacyjne zbiorników wodnych. O ile plac budowy jest ogrodzony, to droga dojazdowa na budowę nie jest zabezpieczona w ogóle. Zarządca parku wyraził zgodę na dojazd wykonawcy samochodami dostawczymi i ciężarowymi. Każdy pojazd powinien mieć umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, a także mieć przy sobie zezwolenie z Urzędu Dzielnicy.
    * Wykonawca był zobowiązany zabezpieczyć dojścia do alej stosownymi barierkami - nie zrobił tego.
    * Wedle naszej wiedzy, osoba uwieczniona na filmie nie jest pracownikiem Wykonawcy.
    * Wzdłuż 350 metrowej alejki jeżdżą samochody dostawcze, ciężarowe, a także samochody osobowe (bez widocznego zezwolenia). Po zachodniej stronie budowy są dwa wjazdy, między którymi kursują samochody ciężarowe, zawracają na kilka razy (co chwila cofając). Jeśli w pobliżu znajdzie się osoba starsza, osoba o kulach, na wózku bądź niewidoma - dojdzie do tragedii. Podczas manewrów wzdłuż po chodniku ginie od kilku do kilkunastu osób rocznie.
    * Nagrywanie takich filmów, nawet jeśli nie zakończyło się przyjazdem Policji a kierowca nie został ukarany na miejscu ma sens. Oczywiście, że zależy nam na wyświetleniach, przez co możemy nagłośnić patologiczne zachowania kierowców na chodnikach (sic!). Dzięki zasięgowi tego filmu już dzień po publikacji:
    - sprawą zainteresowała się Policja,
    - odezwała się do nas Stołeczna Gazeta Wyborcza, która opisała sytuację w artykule,
    - dostaliśmy mail od redakcji TVN 24 i Fakty TVN, które są zainteresowane, aby nagłośnić całe wydarzenia.

    artykuł Gazety Wyborczej:
    warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,26811050,nagral-samochod-jadacy-alejkami-w-parku-kierowca-go-zwyzywal.html

    przykładowe artykuły na temat śmiertelnych potrąceń pieszych przez kierowców jeżdżących pojazdami silnikowymi wzdłuż po chodniku:
    www.transport-publiczny.pl/mobile/w-polsce-piesi-gina-nawet-na-chodnikach-59769.html
    tvn24.pl/katowice/tychy-zginal-na-chodniku-pod-kolami-ciezarowki-ra994798-2613154
    poranny.pl/smiertelne-potracenie-pieszej-na-chodniku-przy-ul-sklodowskiej-w-bialymstoku-kierowca-dostawczaka-trafi-do-wiezienia-na-16/ar/c1-14241769
    ---------------------------------------------------------

    1. Art. 26 pkt. 3 ust. 3 "Kierującemu pojazdem zabrania się jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych."
    Na chodniku nie stawia się znaków drogowych bo to chodnik. Nie ma znaku drogowego zakazującego jazdę wzdłuż po chodniku ponieważ.... jest to chodnik.
    Zakaz jazdy wzdłuż po chodniku i przejściu dla pieszych zapisany jest w Prawie o Ruchu Drogowym (powyżej)
    2. Zgodnie z art. 47 PORD zabroniony jest postój na chodniku z dala od krawędzi jezdni. Z dala od krawędzi, tj. np.: za słupkami, trawnikiem, drzewem lub innym pojazdem.
    3. Większość zaprezentowanych nagrań przekazujemy na policję.
    4. Nie planujemy obklejać szyb karnymi naklejkami, m.in. ze względu na kwestie prawne z tym związane.
    5. Tablice rejestracyjne nie są danymi osobowymi. Dlatego ich nie cenzurujemy.
    6. Nieważne, że jest szeroko i zmieszczą się „3 wózki dla dzieci i 3 TIRy”. Chodniki nie są przystosowane, by stały na nich samochody. Auta deformują ułożoną kostkę, a płyty chodnikowe pękają i ruszają się. Koszty naprawy ponoszą później podatnicy.
    7. Tak, wzywamy Straż Miejską jeśli mamy do czynienia z nielegalnym parkowaniem.
    8. Nie interesują nas żadne niuanse formalno-prawne, spory, niesnaski, brak miejsc parkingowych ani to, że ktoś się śpieszy, bo śpieszą się wszyscy i że „wszyscy tak robią," bo wszyscy tak nie robią.
    9. Wiemy, że jazda rowerem po chodniku, czy przechodzenie pieszych w miejscach niedozwolonych to też jest problem, ale obecnie tym się nie zajmujemy.
    stopchamwarszawa@gmail.com

Stop Cham Warszawa
Stop Cham Warszawa

Drodzy Widzowie, ci, którzy nas popierają oraz ci, którzy nienawidzą... Kilka słów wyjaśnienia. ► Autor nagrania nie musiał wzywać Policji od razu i spędzić w tym miejscu dodatkowych dwóch godzin. Mając mocny dowód w postaci filmu możemy zgłosić kierowcę w terminie późniejszym. Natomiast dzień po publikacji Policja sama zainteresowała się sprawą i zajmuje się nią Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji. ► W Parku Bródnowskim prowadzone są prace modernizacyjne zbiorników wodnych. O ile plac budowy jest ogrodzony, to droga dojazdowa na budowę nie jest zabezpieczona w ogóle. Zarządca parku wyraził zgodę na dojazd wykonawcy samochodami dostawczymi i ciężarowymi. Każdy pojazd powinien mieć umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, a także mieć przy sobie zezwolenie z Urzędu Dzielnicy. ► Wykonawca był zobowiązany zabezpieczyć dojścia do alej stosownymi barierkami – nie zrobił tego. ► Wedle naszej wiedzy, osoba uwieczniona na filmie nie jest pracownikiem Wykonawcy. ► Wzdłuż 350 metrowej alejki jeżdżą samochody dostawcze, ciężarowe, a także samochody osobowe (bez widocznego zezwolenia). Po zachodniej stronie budowy są dwa wjazdy, między którymi kursują samochody ciężarowe, zawracają na kilka razy (co chwila cofając). Jeśli w pobliżu znajdzie się osoba starsza, osoba o kulach, na wózku bądź niewidoma - dojdzie do tragedii. Podczas manewrów wzdłuż po chodniku ginie od kilku do kilkunastu osób rocznie. ► Nagrywanie takich filmów, nawet jeśli nie zakończyło się przyjazdem Policji a kierowca nie został ukarany na miejscu MA SENS. Oczywiście, że zależy nam na wyświetleniach, przez co możemy nagłośnić patologiczne zachowania kierowców na CHODNIKACH (sic!). Dzięki zasięgowi tego filmu już dzień po publikacji: - sprawą zainteresowała się Policja, - odezwała się do nas Stołeczna Gazeta Wyborcza, która opisała sytuację w artykule, - dostaliśmy mail od redakcji TVN 24 i Fakty TVN, które są zainteresowane, aby nagłośnić całe wydarzenia. ► artykuł Gazety Wyborczej: https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,26811050,nagral-samochod-jadacy-alejkami-w-parku-kierowca-go-zwyzywal.html ► przykładowe artykuły na temat śmiertelnych potrąceń pieszych przez kierowców jeżdżących pojazdami silnikowymi wzdłuż po chodniku: https://www.transport-publiczny.pl/mobile/w-polsce-piesi-gina-nawet-na-chodnikach-59769.html https://tvn24.pl/katowice/tychy-zginal-na-chodniku-pod-kolami-ciezarowki-ra994798-2613154 https://poranny.pl/smiertelne-potracenie-pieszej-na-chodniku-przy-ul-sklodowskiej-w-bialymstoku-kierowca-dostawczaka-trafi-do-wiezienia-na-16/ar/c1-14241769 Z wyrazami szacunku Stop Cham Warszawa

14 dni temu
[Bartuś]
[Bartuś]

"Coraz bardziej niebezpieczne te narywanie filmów"

7 godzin temu
Piotr Kosewski
Piotr Kosewski

​@Przemek Dast Jeśli pieszy będzie przechodził przez jezdnię w niewłaściwym miejscu, to jak najbardziej nie masz obowiązku go głaskać. Możesz trąbić. Możesz mu powiedzieć, żeby spadał na chodnik. Zachęcam do spokoju i kultury, ale niech informacja dotrze do adresata. Nie wiem czy nagraniem tego wyczynu zawojujesz Youtube, bo jest pełen filmików z pieszymi zagubionymi na jezdni. Choćby na oryginalnym Stop Cham. Ale to ciekawe że masz ochotę w niego celowo wjechać. Pewnie celowałeś w jakąś symetrię w tej analogii, ale Ci nie bardzo wyszło. Chyba, że Twoim zdaniem na dyskutowanym filmie to pieszy wjechał w Yarisa...

14 godzin temu
Przemek Dast
Przemek Dast

@Marcin to ja mam prawo rozjechać pieszego celowo jak sie znajdzie na jezdni bo mam do tego prawo. Pomimo że mogę go ominąć

15 godzin temu
Przemek Dast
Przemek Dast

@Piotr Kosewski według twojego myslenoa o pieszym na chodniku w przypadku jak ten pojazd próbuje sie tam przemieścić to od dzisiaj jak zobaczę pieszego gdzieś na jezdzno to będę celowo jechał w pieszego bo on tam nie powinien być a ja mam pierwszeństwo i nie ustąpię tylko rozjade gnoja z przyjemnością i wrzucę wam film do internetu z podpisem stop cebula. Japrd co za skretyniali ludzie z mentalnością z komuny.

15 godzin temu
jolanta szym
jolanta szym

@Kamil Mróz Szacunek panie Kamilu za merytoryczne odpowiedzi i otrzezwianie zapatrzonych w siebie i swoje wyobrażenia przychlasów. Ja bym nie miała tyle cierpliwości. Super,... nawet jeśli od razu nie otrzezwieją to i tak robi Pan wyłom w ich zabetonowanych mózgach.

19 godzin temu
[Bartuś]
[Bartuś]

"Grzecznie proszę cię spierdalaj"

7 godzin temu
Tomdzik007
Tomdzik007

Mam nadzieję, że bandyta skończy w pierdlu i nigdy w życiu nie będzie już prowadził pojazdów mechanicznych.

15 godzin temu
Bartolomeo Bartłomiej
Bartolomeo Bartłomiej

Dla takich jak ten krawatowy wojownik powinien być wyjątek jeśli chodzi o zasłanianie twarzy o ochornę wizerunku. Nic tak nie boli jak publiczne wyszydzanie.

16 godzin temu
Tomasz Figiel
Tomasz Figiel

Macie pisiorków w pełnej krasie. Z takim bym się napierdalał i dojechał go beznamiętnie.

Dzień temu
SHIVUS111
SHIVUS111

Trzeba było przeturlać się po masce wycieraczkę urwać i niech dzwoni po pały.

Dzień temu
Kori Kori
Kori Kori

Gosc zostal wezwanie na policje?

2 dni temu
sehmo
sehmo

Samochód odjechał, w takich przypadkach zeznania i zawiadomienie składasz na komisariacie lub komendzie.

Dzień temu
Ivar Utne
Ivar Utne

Gdzie jest ta J*NA straż miejska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 dni temu
sehmo
sehmo

Pilnuje fotoradarów

Dzień temu
Andrzej Chmiel
Andrzej Chmiel

juz gosc bombe by dostał

2 dni temu
Mob Vir
Mob Vir

i czym Ty chcesz chwalić się, jest zawiadomienie i sprawdzenie czy kierowca rzeczywiście uzyskał zgode na przejazd techniczny alejka ?? ..Brak konsekwencji dyskwalifikuje

2 dni temu
sehmo
sehmo

Jest w komentarzu napisane, że policja została zawiadomiona.

Dzień temu
Paweł Winiarski
Paweł Winiarski

Dzięki za to, co robicie! Bardzo doceniam, sam nie mam tyle odwagi.

2 dni temu
Michał Sala
Michał Sala

Nagrywający to prowokator , to że te auta jeżdzą źle to jeden koniec kija , drugi jest taki że nagrywający chyba nie ma swojego życia i wychodzi z niego totalna cebula i przykre jest to że sam robi komuś na złość a potem zasłania się prawem i sam prezentuje zerowy poziom.

2 dni temu
Łysy Fryzjer
Łysy Fryzjer

Za każe uderzenie pięściom w maske powinien dostać tak samo w ryj

2 dni temu
Piotr Niewiadomski M0PGN
Piotr Niewiadomski M0PGN

Koleś który zatrzymał to auto jest idiotą. Powinien zrobić nagranie i wysłać na policję. NIE MA UPRAWNIEŃ do ZATRZYMYWANIA SAMOCHODU. Gdybyś mi walnął pięściami w maskę to byś miał " oko za oko". Ale teraz każdy dupek myśli że jak ma kamerkę to jest szeryfem. A jak jesteś taki gieroj i chcesz bandytę zatrzymać obywatelsko to idź na miesięcznicę i zatrzymaj Kaczyńskiego.

2 dni temu
sehmo
sehmo

O jakim zatrzymywaniu samochodu tutaj piszesz? Facet idzie alejką w parku, z naprzeciwka jedzie samochód, który tamtędy nie ma prawa się poruszać. Pieszy miał prawo tamtędy iść, kierowca nie miał prawa tamtędy jechać. Według Ciebie pieszy w takiej sytuacji, ma obowiązek, ustępować kierowcom samochodów? Czytając komentarze takich ludzi jak Ty, nie dziwi mnie stan naszego państwa.

Dzień temu
Odcinki Kamila
Odcinki Kamila

Trzeba było sobie usiąść na środku tej alejki ciekawe co by wtedy zrobił pier.... kierowca

2 dni temu
Igor Janiccki
Igor Janiccki

ZGŁOŚ MATERIAŁ NA REJONOWY WYDZIAŁ PROKURATURY, nie skończy się na mandacie tylko najmniej zawiasy to nie sprawa dla policji, lecz dla sądu, gość kilku krotnie zagrażał twojemu zdrowiu i życiu

3 dni temu
Łukasz Jot
Łukasz Jot

Prokuratura to nie youtube, na dzień dobry trzeba będzie się zmierzyć z pytaniami typu. Skoro bał się Pan o życie i zdrowie, to czemu Pan nie unikał zagrożenia tylko je eskalował? Czemu Pan nie odszedł? Czemu Pan walił po pojeździe rękoma?

2 dni temu
Michał Falubaz
Michał Falubaz

kierowca poje**ny, jednak mniej niż autor filmiku. Kretyn, który to nagrywał chodzi po parku i szuka kogo się tu dopierd**ić... Do autora filmiku: Chłopcze, pomyliłeś odwagę z odważnikiem...

3 dni temu
sehmo
sehmo

@Łukasz Jot dlaczego dojazd nie jest wyznaczony, oznakowany i zabezpieczony? Dlaczego samochód nie jest oznakowany? Dlaczego zakładasz, że ten kierowca mówił prawdę? Nawet jeżeli faktycznie jechał na budowę, to i tak nie miał prawa tego zrobić bo nie zostały spełnione odpowiednie warunki.

Dzień temu
Łukasz Jot
Łukasz Jot

Nie wiem czemu tak mało osób zwraca uwagę na to, że tam jest budowa i auta tam jeźdzą na okrągło. Nagle znajduje się jakiś bohater i postanawia blokować możliwość przejazdu, bo jemu wolno xD.

2 dni temu
Happyde1
Happyde1

Brak Ci jaj. Ja bym wezwał policje i stał.

3 dni temu
max pudlowski
max pudlowski

Ale ciecie z was.

3 dni temu
Macjan Pex
Macjan Pex

Na policję szybkoooo szybko gdzie policjaaaa.ajajaj potrącił mnie !!!!! Moja stopaaaa

3 dni temu
Michal S
Michal S

Załatwcie sobie naklejki, takie na pół szyby, jak nasi koledzy w Rosji, zróbmy z tego projekt ogólno Polski

3 dni temu
Piotrek Piter
Piotrek Piter

I cyk, filmik do płokułatuły, rudy nie zawodzi.

3 dni temu
Slashed and Burned
Slashed and Burned

No to tak średnio. Z rozmachem trzeba to robić, a nie takie memłoki "łolaboga potrocili". Zorganizować się, zatrzymać i TAK! Wezwać Policję! I stać potem dwie godziny, żeby sprawa została rozwiązana w drastyczny, wymagający tego sposób. Dodatkowo nie dać żyć ludziom z Urzędu, którzy siedzą sobie wygodnie i problemu nie widzą i nie chcą widzieć. Albo się zabierać za to porządnie, albo wcale. Bo jak to tak? Dla własnego ego?

3 dni temu
superpacker
superpacker

Kierowca samochodu dowoził przyczepę na teren budowy, który był w tym właśnie parku. Miał pozwolenie na poruszanie się w tym miejscu. Nagrywający.... brak słów na takie konfitury i szeryfów. Tak zmanipulowanym materiałem robi się właśnie bohaterów z oprawców a z ich ofiar agresorów.

3 dni temu
sehmo
sehmo

@superpacker Mówisz o stanie wyższej konieczności, a on nie ma tutaj zastosowania: "Nie popełnia przestępstwa, kto działa w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego jakiemukolwiek dobru chronionemu prawem, jeżeli niebezpieczeństwa nie można inaczej uniknąć, a dobro poświęcone przedstawia wartość niższą od dobra ratowanego." Jeżeli ta osoba będzie stwarzała zagrożenie dla zdrowia i życia innych osób to jak najbardziej możesz taką osobę zatrzymać. Tutaj tak naprawdę nie doszło do zatrzymania. Facet sobie stał w dozwolonym miejscu, a samochód nie powinien się tam znaleźć. Pieszy miał "pierwszeństwo" i to samochód powinien mu zjechać z drogi czy wycofać (co przy ograniczonej widoczności mogłoby doprowadzić do wypdaku). Co do dalszej części wypowiedzi. Co z tego, że żona rodzi? Nie wjedziesz na chodnik i nie będziesz nim zapierdalał i taranował ludzi po drodze. Nie będziesz przyjeżdżał rozpędzony na czerwonym świetle bo może spowodować wypadek. W takich sytuacjach ponosisz odpowiedzialność za swoje czyny. Powtarzam jeszcze raz, facet nie rzucił się pod auto, to auto gwałtownie ruszyło i go kilkukrotnie uderzyło. Dlaczego pieszy miałby schodzić z drogo i ubrudzić buty? Bo kierowca chce sobie tamtędy przejechać? Oczywiście, że wyrok wyda sąd, ale do tego potrzebne są dowody, które właśnie ten pieszy dostarczył.

23 godzin temu
superpacker
superpacker

@sehmo moim zdaniem popełniasz błąd logiczny i myślowy. Polega on na tym, że wydaje Ci się, że możesz oceniać czyjeś decyzje nie znając absolutnie pobudek i zamiarów 2giej strony. Czy równie ochoczo zablokowałbyś na drodze kogoś kto na pierwszy rzut oka jedzie jak wariat tak dla zasady aby tak nie jechał bo według Ciebie złamał jakiś przepis? A może ta osoba miała ku temu powód bo np wiozła by rodzącą żonę albo kogoś nieprzytomnego do szpitala? Tak samo tutaj jak i tam nie masz prawa zatrzymywać kogoś w ten sposób bo nie znasz przyczyn i nie masz jak ich oceniać. Po to są organy takie jak policja i sąd aby unikać samosądów obywatelskich, który tu właśnie miał miejsce. A rzucania się pod jadące auto "bo ja mam pierwszeństwo" już nie chce mi się nawet komentować bo w starciu 1:1 gdzie ideologia nie gra głównej roli wiadomo kto wygra i nie będzie to "fanatyk, stróż prawa"

23 godzin temu
sehmo
sehmo

@superpacker Człowieku, ale ten "szeryf" stał sobie na alejce w parku. To samochód znalazł się tam nielegalnie. "Szeryf" uderzył w maskę samochodu, gdy kierowca próbował w niego wjechać. "Facet" przekazał nagranie policji i teraz sąd zajmie się sprawą. Czy naprawdę piszesz tutaj o anarchii i dzikim zachodzie, a nie potrafisz zrozumieć, że to właśnie kierujący samochodem przejawia takie zachowania? Według Ciebie, kierowca może stwierdzić, że jedzie na budowę, ale są korki to pojedzie sobie chodnikiem i będzie taranował ludzi, którzy mu nie ustąpią drogi? I wina będzoe po stronie pieszych? Bo mu nie ustąpili?

Dzień temu
superpacker
superpacker

@sehmo nie moga i nie rób nadinterpretacji. Pamiętaj że to nie dziki zachód i ty nie jestes od wymierzania sprawiedliwości i jedyne co mozesz zrobic to zgłosić wykroczenie odpowiednim służbom jeśli zauważysz łamanie przepisów. Nikt oprocz nagrywającego nie stworzył tu zagrozenia a Pan w aucie wyraźnie powiedzial ze jedzie na budowe i tu dyskusja powinna się zakończyć. Ale nie... szeryf musiał rzucać się pod koła i niszczyć cudze mienie waląc pięściami w maskę. I gdzie tu jest anarchia? Chyba tylko w zachowaniu tego osobnika co nagrywał.

Dzień temu
sehmo
sehmo

@superpacker Czyli według Ciebie kierowcy mogą sobie jeździć np. po chodnikach i pieszy mają im ustępować? Na jakiej podstawie? Facet nagrał przestępstwo i przekazał film policji. Teraz sąd zdecyduje czy kierowca jest winny. To właśnie Twoje postrzeganie świata jest anarchistyczne.

Dzień temu
Mariusz Stec
Mariusz Stec

Ale cham z tego nagrywającego....

3 dni temu
Marcin .Marcinek
Marcin .Marcinek

👍👍👍👍

3 dni temu
Mr Dare
Mr Dare

A trzeba było mieć cegły w plecaku. A nie tak na pusto chodzić amatorzy.

3 dni temu
martilion
martilion

Może cię kiedyś przejadą społeczniaku. Mam dla ciebie dobry pomysł - zatrzymuj ludzi bez masek i kapuj na policję.

3 dni temu
zenek smetana
zenek smetana

nagrywający ma coś z głową chyba

3 dni temu
Michael Jasab
Michael Jasab

Typowy polski cham. Pełno ich.

3 dni temu
Michael Jasab
Michael Jasab

@sehmo Dobrych snów.

18 godzin temu
sehmo
sehmo

@Michael Jasab Przepraszam, myślałem, że miałeś na myśli pieszego. Jak czytałem komentarze to 80% było potępiających pieszego i założyłem, że robisz to samo. Komentarz pisałem o 4 rano, zmęczony. Przepraszam za pomyłkę, zgadzam się z Tobą. Pozdrawiam.

18 godzin temu
Michael Jasab
Michael Jasab

@sehmo Nie bulwersuje Cię zachowanie kierowcy? To nie chamstwo? Znaczy cudzoziemiec jechał? Nie Polak? On tylko mówił po polsku? Tak? No przecież cham i przecież Polak. I przecież żaden wyjątek, rozejrzyj się. Więc co Cię nie dziwi? Mój komentarz obraźliwy? A chamstwo to normalka w tym państwie?

19 godzin temu
sehmo
sehmo

Czytając takie komentarze nie dziwi mnie stan państwa.

Dzień temu
jastrzab1810
jastrzab1810

Trzeba mieć smutne życie i brak przyjaciół że by szukać atencji w ten sposób.

3 dni temu
Gracz Komputerowy
Gracz Komputerowy

PAN KIEROWCA MISTRZ! BRAWO! PROPONUJĘ ZŁOŻYĆ SIĘ DLA NIEGO NA EWENTUALNY MANDAT. COŚ WSPANIAŁEGO, JAK KAMERZYSTA Z LĘKIEM W GŁOSIE UCIEKAŁ SPRZED MASKI! :D

3 dni temu
sehmo
sehmo

Proponuję byś odsiedział za niego wyrok, bo to na mandacie się nie skończy.

Dzień temu
gunar hellge
gunar hellge

trzeba bylo baranowi zrobic 4 kapcie i tyle by pojechal

3 dni temu
gunar hellge
gunar hellge

widze ze same barany ochrona i pozostali kompletne barany nie znajace prawa

3 dni temu
PanAndrzej 666
PanAndrzej 666

rozumiem ,że tak tego nie zostawiłeś ?

3 dni temu
LooperX2
LooperX2

Grzecznie prosił wypierdalać.

4 dni temu
Jacek M
Jacek M

O cwaniaczek...no spokojny jesteś na maxa.... ja wiem nie warto...no ale po pierwszym tekście wypier...i próbie przejazdu wale mu lepa na pysk, bo szkoda z takim pajacem gadać

4 dni temu
anula1301
anula1301

Do tego typa z samochodu: jesteś nikim, takim chodzącym gównem .

4 dni temu
Mariusz Kołodziej
Mariusz Kołodziej

patologia sie robi na polskich ulicach... szkoda

5 dni temu
Krzysztof Khn
Krzysztof Khn

Proszę o zakończenie ! To, ewidentnie kwalifikuje się do prokuratora.

5 dni temu
Tomasz G
Tomasz G

Aż ciężko uwierzyć, że ktoś świadom tego, że jest nagrwany popełnia gorsze wykroczenie niż do tej pory było udokumentowane.

5 dni temu
Grzegorz Skiba
Grzegorz Skiba

Jaki final akcji? Sprawa zgloszona na policje i delikwent ukarany?

5 dni temu
sehmo
sehmo

Jest w opisie, sprawa zgłoszona. Sprawa na mandacie sìę raczej nie skończy, a na ukaranie poczekamy kilka miesięcy/lat

Dzień temu
Hubert J
Hubert J

Kilkukrotne potrącenie pieszego. Jazda pojazdem silnikowym w parku. Jazda pojazdem silnikowym po chodniku. Rękoczyny. Wulgaryzmy. Groźby. W dodatku ciągnie tym Yarisem "przyczepkę" a do tego ten Yaris chyba nie jest przystosowany. Podziwiam za wstrzemięźliwość i zimną krew, ja bym nie dał rady, na bank bym coś mu rozjebał. Jak to się zakończyło?

6 dni temu
sehmo
sehmo

@Łukasz Jot Przeczytwjj opis filmu lub podięty komentarz pod filmem. Nagranie jest zgłoszone. Jakie według Ciebie nagrywający ma ponieść konsekwencje? Jakie niby złamał prawo?

Dzień temu
Łukasz Jot
Łukasz Jot

@sehmo nic nie dostanie bo nagrywający nic nie zgłosi. W porównaniu do Ciebie pewnie jest świadomy że jemu tez grożą konsekwencje

Dzień temu
sehmo
sehmo

@Łukasz Jot no szczerze i obiektywnie to kierowca dostanie kilka lat woęzienia.

Dzień temu
Łukasz Jot
Łukasz Jot

@sehmo Trochę szczerości i obiektywizmu

Dzień temu
sehmo
sehmo

@Łukasz Jot idzie alejką w parku i nagrywa sobie otoczenie

Dzień temu
Memorelo
Memorelo

Jestem z Zielonej Góry, widać, sporo bliżej nam do zachodu. To co tutaj widzę to jakaś abstrakcja.

6 dni temu
Cezar cezar
Cezar cezar

Przecież ten kanał żyje z prowokowania kierowców. Obudźcie się. Stał i czekał, aż się doczekał, bo wiedział. Ponad 57k sub, bo Polacy naiwniacy myślą, że on to w dobrej wierze czyni🤣🤣🤣😭👍

6 dni temu
Dawid Borkowski
Dawid Borkowski

ludzie jesteście jebnięci czy tak kurwa ciężko było przejść obok auta.. pewnie autor nie raz wjechał pod zakaz bądź zaparkował na trawniku ale oczywiście chiał gościa ujebać i licze ze w nie dalekiej przyszłości karma wróci :)

6 dni temu
sehmo
sehmo

Ciężko było ominąć park? Straciłby 5 minut życia i 2 litry benzyny?

Dzień temu
Piotr M
Piotr M

Sposób na kanał na YT? Patronite jest? A no jest. Rosyjski STOP CHAM już nie istnieje ale jest za to SADB World. Starsi panowie, odpowiedniej postury zrobili z tego niezły przemysł - taki reality show. Kanał można oczywiście dotować przez różnego rodzaje usługi typu Patronite. Wiadomo, racja jest zawsze po naszej stronie bo takie są przepisy ruchu drogowego i dbamy o bezpieczeństwo ale czy to nie jest przypadkiem sposób na zarabianie pieniędzy? Emocje, agresja dobrze się sprzedają.

7 dni temu
Karlen
Karlen

Haha pięknie Pan z Toyoty zrobił. Jeszcze liścia powinien udzielić nagrywającemu.

7 dni temu
PanzerGlowa
PanzerGlowa

Ja pierdziele ludzie... Nie zachowujcie się jak ameby... Skończy się to tak, że Pan dostanie mandat co najwyżej. A jakbyś mu wskoczył na maskę w parku i rozwalił szybę - to by sam wezwał policję, sprawa skończyłaby się w sądzie i musiałby się tłumaczyć czemu potrącił pieszego w parku. Facet jesteś dorosły, kiedy dyskusja z pospólstwem coś dała - Ci ludzie rozumieją tylko straty finansowe i przemoc. Rzucił się na Ciebie dajesz w mordę, potrącił skaczesz na maskę. W tej sytuacji jak pisałem prawem nic nie zdziałasz, a i prostak nic nie zrozumie... Następnym razem może być matka z dzieckiem i wtedy będzie "mondry" pszak po szkodzie.

7 dni temu
DaneekPL Gra
DaneekPL Gra

No widzę że w Warszawie więcej samochodów jeździ po chodniku niż po jezdni skandal. Popieram tych którzy pilnują tych oszołomów. Pozdrawiam

7 dni temu
Rafał Trójmiasto
Rafał Trójmiasto

👏

7 dni temu
Dawid Socha
Dawid Socha

Nagrajcie odcinek z warszawskimi koksami. Ciekawe jak wtedy będą reagować ,,warszafscy" kierowcy chodnikowi? Jak reagują rosyjscy wiemy. Potulnieją i z baranów robią się owieczki.

7 dni temu
Nodi
Nodi

I ci walnieci warszawiacy w akcji ach

8 dni temu
Nodi
Nodi

Ja bym ci od razu fange sprzedal. Juz mialem tak dwa razy. Zanim zaczeli nagrywac lezeli w krzakach.

8 dni temu
Donlollo
Donlollo

nagrywający się obsrał i nic mu nie zrobił buhahaha

8 dni temu
totakie proste
totakie proste

Warszawa to jednak pojebane miejsce. Mieszkają tam debile i idioci. Samo wybranie mr łajzy czaski świadczy o poziomie debilizmu mieszkańców. Sram na WAS🤣🤣🤣

8 dni temu
d-_-b
d-_-b

W 101% popieram eliminowanie patologii drogowej. Podziwiam Cię za cierpliwość bo po pierwszym popchnięciu u mnie zadziałałby system "albo on mnie do**bie albo ja jego" innej drogi by nie było...

8 dni temu
1Fismol
1Fismol

Zbierałem się jakiś czas żeby zostać waszym patronem i w końcu się zebrałem! Życzę wytrwałości :)

8 dni temu
Michał Łaszczych
Michał Łaszczych

Ja bym kolankiem po lampie poszedł, takiej ładnej, amerykańskiej...

8 dni temu
Krzysztof Mościcki
Krzysztof Mościcki

powiem szczerze mnie takie filmy juz nie wzruszaja , POLICJA ma to w dupie czy ktoś jeżdzi po parku, chodniku czy rozjeżdża ludzi, priorytetem POLICJI jest łapanie tych co biorą udział w demonstracjach, i lanie pałami tych co nie maja masek, reszta to HUJ

8 dni temu
Bulka40000
Bulka40000

No ja bym nie zachował tak zimnej krwi na miejscu Pana nagrywającego. Mam nadzieję, że kierowca będzie czesany bez mydła.

8 dni temu
AlvarezTheDevil
AlvarezTheDevil

Podziwiam Twoje opanowanie. Poważnie. Ja, już po pierwszym celowym uderzeniu samochodem w moje nogi, odśnieżyłbym pacjentem pół tego parku. To może i nie byłoby rozsądne, ale nie potrafiłbym się powstrzymać. Szacunek.

8 dni temu
Tomasz Zabielski
Tomasz Zabielski

Się nadajesz typ Cię prawie pobił i przejechał a Ty żadnej reakcji, po pierwsze gaz odrazu na mordę jak tylko z łapami wystartował po drugie jak Cię potrącił to bierzesz klucz lub coś i robisz ładny wzorek na masce

8 dni temu
syldziki88
syldziki88

Dwa kroki w prawo albo w lewo, ale nie - lepiej zrobić zadymę, niż nie robić problemów. Kierowca cham; pieszy matoł i pieniacz.

8 dni temu
Karamasi
Karamasi

Usuńcie tego psychopatę z naszych dróg! Policja i prokuratura do dzieła. Co za psychol.

8 dni temu
Klaudiusz Kalm
Klaudiusz Kalm

Zwykły prowokator, nie ma w życiu prawdziwych problemów tylko się kłaść komuś pod auto

8 dni temu
Tomasz Bobkowski
Tomasz Bobkowski

Dożywotnio zabrać prawo jazdy !!!

8 dni temu
limaczek
limaczek

ta "ścieżka" w parku wygląda jakby tam więcej aut jeździło.

8 dni temu
Świadek mimo woli
Świadek mimo woli

Czy przestępca z samochodu został zatrzymany, czy jak to w Polsce, dalej "róbta, co chceta"?

8 dni temu
Lolo Lolek
Lolo Lolek

Jak ja uwielbiam tych samozwanczych szeryfow... Jak nie bedzie pilnowal alejki to bedzie pilnowal lewego pasu na autostradzie.... Ale to wszystko do czasu, smialbym sie gdyby porysowal ta maske lub wgniutl i przyszloby mu zaplacic z 2000zl...

8 dni temu
Radoll
Radoll

Nowy film Barei?

9 dni temu
mario z
mario z

Lepiej jak w 3 się poruszcie, bezpieczniej .ale ogólnie szacun wielkie za to co robicie ,

9 dni temu
Andrzej Bieżuński
Andrzej Bieżuński

O czym tu dyskutować. Przepisy ogólne mówią, że jeśli z jakichkolwiek powodów ruch pieszy i kołowy jest na tej samej drodze, to samochód bezwzględnie musi ustąpić pierwszeństwa pieszemu. Dureń w samochodzie myślał, że jest ponad prawem bo kopie rowy w parku.

9 dni temu
Konrad Kurcz
Konrad Kurcz

@Andrzej Bieżuński miałem na myśli trawnik... mój błąd, przyznaję się bez bicia... nie będę marnował swojego cennego czasu na jakiegoś jebniętego społeczniaka co mu baba nie daje a fiut mu nie staje nawet po wiadrze viagry i ma nadmiar wolnego czasu w którym chcąc odreagować swoje położenie zatruwa innym ludziom życie... na filmie widać, że tam jadą ciężarówki, czemu ta ruda konfitura nie poleciała się podkładać pod ciężarówkę ? kierowca by mu chyba tą kamerkę w dupę wsadził po uprzednim wybiciu kilku zębów...

5 godzin temu
Andrzej Bieżuński
Andrzej Bieżuński

@Konrad Kurcz jedziesz po chodniku dla pieszych i nie musisz wyjaśniać dlaczego? A jak byś go ominął chodnikiem, skoro on właśnie jechał po chodniku a dokładnie po alejce parkowej?

5 godzin temu
Konrad Kurcz
Konrad Kurcz

@Andrzej Bieżuński a zrobiłem mu coś że mam go przepraszać ? wyjaśniać mu też nic nie muszę

15 godzin temu
Andrzej Bieżuński
Andrzej Bieżuński

@Konrad Kurcz a nie przyszło ci do tej pustej głowy żeby go grzecznie przeprosić, wyjaśnić i spokojnie przejechać

22 godzin temu
Konrad Kurcz
Konrad Kurcz

@Andrzej Bieżuński jeśli musiałbym się z takim kutafonem użerać, to bym wycofał, i chodnikiem go wyminął

23 godzin temu
Makss Gamer83
Makss Gamer83

więcej filmów prosimy

9 dni temu
Sweet Johnson
Sweet Johnson

A drugiego pojazdu dlaczego nie zatrzymał?

9 dni temu
donlevy1978
donlevy1978

Bo drugi to pojazd służb miejskich z żółtym kogutem.

8 dni temu
ramirezgregor
ramirezgregor

Niby krawat i drogi samochód, ale koleś to zwykły cham i prostak. Na dodatek ma ewidentny problemy z kontrolowaniem emocji.

9 dni temu
XghostlockX
XghostlockX

Mógł Ci wpierdolilc telefon zabrać i po problemie

9 dni temu
Ku Kiz
Ku Kiz

Studenciki szukali zadymy bo nie mają co robić. Szkoda ze go nie przejechał..

9 dni temu
NesTo
NesTo

Co chlopowi przeszkadza że typ sobie przejedzie przez park musi się przyjebać od razu spoleczniak głupi

9 dni temu
NesTo
NesTo

Co za patologia, jeden lepszy od drugiego 😭

9 dni temu
Bartłomiej Plichta
Bartłomiej Plichta

Cały dzień czekałeś żeby to nakręcić???🤣 czytałem trochę i to faktycznie jest „droga” aby wszyscy którzy poprawiają ten park mogli tam dojechać, rozumiem zdenerwowanie pretensje problem z infrastrukturą ale ludzie dajcie sobie trochę na wstrzymanie - wszyscy... i Pan nagrywający i Pan jadący. Zazdroszczę... żebym ja miał tylko takie problemy w życiu.

9 dni temu
Piotr Kurek
Piotr Kurek

To oprócz potrącenia, co jest wykroczeniem, jest naruszenie nietykalności cielesnej co jest przestępstwem art. 217 KK rok pierdla oraz narażenie zdrowia i życia co również jest przestępstwem art. 160 KK 3 lata pierdla.

9 dni temu
Wiktor Pawłowski
Wiktor Pawłowski

A można by przeprosić .Przecież na co dzień nie jeżdżą tam samochody .

9 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

Zarządca terenu puścił tam samochody dostawcze i ciężarowe na budowę. Trochę nie w ten sposób powinna tam wyglądać organizacja ruchu wśród pieszych, a ta osobówka nie miała praw się tam znaleźć.

9 dni temu
artur zalewski
artur zalewski

piwko dla kierowcy, też takich "społeczniaków" nie trawię

9 dni temu
XxX XxX
XxX XxX

W krawaciku haha

9 dni temu
Gi gi
Gi gi

To był człowiek niebezpieczny dla społeczeństwa

9 dni temu
Raf Wwa
Raf Wwa

Szkoda Twoich rąk. Zaopatrz się w rękawiczki taktyczne np mechanixy czy inne

9 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

@gtoss chddy Nagrywający był chamem? A jakie szkody spowodował?

9 dni temu
gtoss chddy
gtoss chddy

Tak się zapomniał w nagrywaniu chamów, że nagrał sam siebie :) Miejmy nadzieję, że filmowiec beknie za wywołanie awantury i szkody jakie spowodował.

9 dni temu
Otas
Otas

Kamerzysta dal dupy !Zamiast po potraceniu upasc na ziemie i wzywac policje to sie brandzlowal z kierowca.Lipa !!!

9 dni temu
gtoss chddy
gtoss chddy

Kierujący definitywnie ma wszystko w dupie heh.

9 dni temu
Karol Zab
Karol Zab

Jelopem to ten pomaranczowy

9 dni temu
Paweł Mistrzyk
Paweł Mistrzyk

Autor nagrania to totalny kretyn. Skąd wie po co gość tam jechał itd. Żenada

9 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

@Paweł Mistrzyk Wykonywanie pracy nie zwalnia z przestrzegania prawa. Bus z rębakiem to służby miejskie z żółtym kogutem.

8 dni temu
Paweł Mistrzyk
Paweł Mistrzyk

@Adam Majewski a jeśli wykonywał tam pracę więc miał helikopterem lecieć? Ten bus z rębakiem też tam był, może na innej drodze

9 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

A co to jest za różnica skoro kierujący nie miał prawa tam być?

9 dni temu
christian6x
christian6x

Gość co to nagrywa powinien zostać przejechany - wpierdala się pod maskę, pyskuje i dziwi się reakcji. Naprawdę, trochę rozsądku

10 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

W którym miejscu pyskuje?

9 dni temu
Phoenix06 Aneser
Phoenix06 Aneser

Kary pieniężne nic nie dają, w tym przypafku trzeba złamać obie ręce To dużo lepiej go nauczy

10 dni temu
beedsj roiue
beedsj roiue

Ale światła niewidzialności są :)

10 dni temu
Jakto Jest
Jakto Jest

Wielu nierozgarniętych pisze tu o potrąceniu. Czy wy rozumu nie macie? Pięścią zatrzymałby samochód i obronił się przed potrąceniem? A przecież celowe wejście pod nadjeżdżający pojazd, to wtargnięcie. Czyn karalny! Autorowi należy się kara jak psu buda!

10 dni temu
Łukasz Jot
Łukasz Jot

@beedsj roiue Na początku ich filmy były nawet spoko, grzecznie tłumaczyli, zeby tu i tam nie stawać, ale najwidoczniej to nie przynosiło "profitów". Bo albo chodzi o kasę, albo o łechtanie swojego "ego". Przecież w takim miejscu, jak widzisz, że jest remont i samochody tam dojeżdząją... nikt normalny nie staje tam i nie przeszkadza w taki sposób xD rzucając się pod auto, bo jemu wolno tam stać. Oczywiście kierowce Yarisa poniosły trochę nerwy, ale litości - starszy typ, nawet jak ma prawo tam przejechać, bo dostął pozwolenie a park na czas remontuj jest pod ich zarządem - to nie ma obowiązku się tłumaczyć jakiemuś napaleńcowi z kamerą.

4 dni temu
beedsj roiue
beedsj roiue

Mam Wrażenie że tylko wkurwiacie ludzi. Byle jako szeryf pokazać że to ja mam rację i chooy.

10 dni temu
szymon sobiecki
szymon sobiecki

Ja osobiście hejtuje. Przecież wiadomo że ten człowiek jechał do pracy pewnie podstawić tą przyczepę jako socjal czy coś, a nie rozbić obóz w parku, no trochę pomyślunku.

10 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

@szymon sobiecki Zarządca terenu chciał być dobry i pozwolił na dojazd do budowy samochodom dostawczym i ciężarowym na dojazd alejką wśród pieszych. To jest zagrożenie gdyż 150 m dalej samochody ciężarowe wykręcają i cofają i są zagrożeniem dla seniorów, ludzi niewidomych i niepełnosprawnych. Samochodów osobowych tam nie powinno być w ogóle. Zarządca terenu powinien wyznaczyć inny dojazd albo zamknąć tą aleję dla pieszych. Za chwilę dojdzie do tragedii.

9 dni temu
szymon sobiecki
szymon sobiecki

@Adam Majewski wytłumacz mi proszę

9 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

Nie widzisz prawdziwego problemu tego remontu

9 dni temu
Jacek Jacek
Jacek Jacek

Najdziwniejsze w tym filmie jest yaris ciągnący camping 😁

10 dni temu
Sara xxx
Sara xxx

pierwszy raz widze na tym kanale że przegrał z kierowcą auta

10 dni temu
Adam Majewski
Adam Majewski

@Jakto Jest A jakie przestępstwo popełnił?

9 dni temu
Jakto Jest
Jakto Jest

Przesadził z szeryfowaniem. Miejmy nadzieję że przegra też w sądzie.

10 dni temu
sannio komi
sannio komi

Ale światła niewidzialności są :)

10 dni temu
Moriesto
Moriesto

ja proponuje miec jakies ostre narzedzie i jak taki FRAJER nastepnym razem bedzie tak kozaczyl to przejsc obok i mu to auto slicznie zmodyfikowac ale nie nagrywac juz tego ;)

10 dni temu
Moriesto
Moriesto

@Jakto Jest i niby skad wiesz takie rzeczy? masz jakies dowody by poprzec swoje slowa?

9 dni temu
Jakto Jest
Jakto Jest

Nie jesteś pierwszym który na to wpadł i realizował. Problem w tym, że takich jak ty też "modyfikowano".

10 dni temu
M K
M K

łoooo gratuluję nerwów. Ja bym nie wytrzymał...

10 dni temu

Kolejny

16. Znaki są po to, by je łamać

07:43

16. Znaki są po to, by je łamać

Stop Cham Warszawa

wyświetleń 113K

18. Nurt jezdni zwiewa samochody

12:24

18. Nurt jezdni zwiewa samochody

Stop Cham Warszawa

wyświetleń 57K

Kompilacja kierowców, rowerzystów i pieszych na Warszawskich ulicach

09:09

18. Nurt jezdni zwiewa samochody

12:24

18. Nurt jezdni zwiewa samochody

Stop Cham Warszawa

wyświetleń 72K

15. Na cmentarz nie można przyjeżdżać (Powązki cz. 2)

23:47

nienawidzimy pieszych

09:57

nienawidzimy pieszych

samochodoza

wyświetleń 90K

dzwoń po psy, frajerze

05:42

dzwoń po psy, frajerze

samochodoza

wyświetleń 85K

7. Skasuj moją twarz

20:36

7. Skasuj moją twarz

Stop Cham Warszawa

wyświetleń 1,2M

18. Nurt jezdni zwiewa samochody

12:24

18. Nurt jezdni zwiewa samochody

Stop Cham Warszawa

wyświetleń 57K

OKLEJAMY NAJDROŻSZEGO VW GOLFA W POLSCE!

24:17