10 dziwnych i ciekawych faktów o ṭenisie

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Planeta Faktów

    Trwanie: 05:27

    Kto Wygrał: pllong.info/head/0Kuym62Yl5ew2Zs/wideo.html
    Tenis jako dyscyplina sportowa jest jak ta osoba, która początkowo wydaje się nam być idealna, ale z czasem kiedy zaczynamy ją poznawać bliżej na wierzch wychodzą różne dziwactwa. Brytyjscy królowie umierający z powodu tenisa? Co na pucharze z Wimbledonu robi ananas? W dzisiejszym odcinku zebrałem dla was listę 10 dziwnych i ciekawych faktów o tenisie ziemnym.
    Sklep z koszulkami: planetafaktow.selino.pl/
    Sklep Polish Sausage: polishsausage.selino.pl/
    Kanał Chiński Express: bit.ly/2KHE6yK
    Kanał z animacjami Polish Sausage: pllong.info/face/S1PMrf0eMcYvLgpPDBKQZg.html
    Cięty Vlog - archiwum: pllong.info/face/aolL5WD_XizQ5R_3eTDGxg.html
    Kup piksele!!! - www.StronaWartaMilion.pl
    Fanpage: PlanetaFaktow
    Facebook: jacek.mkr
    Instagram Planeta Faktów: planetafaktow
    Instagram Życie na Filipinach: zycienafilipinach
    Kontakt/Współpraca: cietyvlog@gmail.com
    ---
    Lektor: Jacek Makarewicz
    Montaż: Jacek Makarewicz
    Autor kanału nie rości sobie żadnych praw do zdjęć/grafik zawartych w tym filmie. Materiały wykorzystane w ramach dozwolonego użytku, w celu umożliwienia widzom lepszego zrozumienia przedstawianych informacji. W sprawach dot. praw autorskich proszę o kontakt pod adresem: cietyvlog@gmail.com
    Muzyka w tle:
    (biblioteka PLlong)
    ---
    Pozdrawiam,
    Jacek Makarewicz

Olek Drzewiecki
Olek Drzewiecki

Ważne turnieje rozgrywają się daleko od polski, więc po to ten ananas

Dzień temu
koaczkowituss
koaczkowituss

Ț

4 dni temu
SzwaGier
SzwaGier

Tenis, denis pierdzielony PEN15

13 dni temu
Kalina K
Kalina K

Jak coś nie tylko chłopcy podają piłki XD Ball Kids

Miesiąc temu
Norbert Wojtysiak
Norbert Wojtysiak

X

Miesiąc temu
Jakub Kąpiński
Jakub Kąpiński

Assassin's creed: Tenis

Miesiąc temu
Gabriela Żaba
Gabriela Żaba

0:05 Ładny akcęt (pewnie powiedziany przypadkiem) 👌🏻🍩

Miesiąc temu
Fnacraft
Fnacraft

Fajny *_Ț_* ENIS

Miesiąc temu
Yellowstone
Yellowstone

Niech powróci stara muzyka na końcu filmiku .

Miesiąc temu
Kacper Mazur
Kacper Mazur

Life Hacki są Głupie.

Miesiąc temu
żiżej jacob
żiżej jacob

Co to za kropka pod t w tytule

Miesiąc temu
Szymon
Szymon

3:16 to też ananas🍍😁

Miesiąc temu
hezy
hezy

Nazywasz się Jacek Makarewicz

Miesiąc temu
Błażej Szymański
Błażej Szymański

without boredom

Miesiąc temu
amraf
amraf

Chujowe

Miesiąc temu
M Błaszczak
M Błaszczak

Tego się nie spodziewałam

Miesiąc temu
Ignac Molas
Ignac Molas

A kto zwaz gra w tenisa i ile czasu?

Miesiąc temu
Magda to Trol
Magda to Trol

Przypomniałam sobie o tym kanale XDD💕✨

Miesiąc temu
Just Me
Just Me

No dobra ale czy typek na 0:46 ma koszulkę z Modern Talking czy mi się coś pierdoli XDDDDDD

Miesiąc temu
Patrycja Pazio
Patrycja Pazio

To z pieskami to super pomysł 😍

Miesiąc temu
Dominio markowicz
Dominio markowicz

Popopopop

Miesiąc temu
kapodziara
kapodziara

Fajne t

Miesiąc temu
Justyna Sobek
Justyna Sobek

Kiedy wstaniesz nowy odcinek??

Miesiąc temu
Aryan
Aryan

0:45 kończy pierdolić

Miesiąc temu
Ika Do
Ika Do

To nie ananas, tylko oset, jeden z symboli Wielkiej Brytanii...

Miesiąc temu
El Domix
El Domix

Nie oglądałem ci ponad 2 lata teraz wiem że to był bląd

Miesiąc temu
Amo Wolf
Amo Wolf

A może być teraz o pływaniu

Miesiąc temu
Marko
Marko

10 dowodów na to że gang fajniaków to gang rosyjski

Miesiąc temu
Konrad Duda
Konrad Duda

Gdy prosisz kolegę żeby poszedł po piwo a on zapisuje cię na zawody olimpijskie Sztonks

Miesiąc temu
Man-Pac
Man-Pac

Czemu pod t w tytule jest kropka?

Miesiąc temu
Aleksander Ruciński
Aleksander Ruciński

Ja gram w tenisa 👍

Miesiąc temu
Asasin 303
Asasin 303

2:26 HEHE BOIII

Miesiąc temu
Smok Lajkon04
Smok Lajkon04

Nie o tenisie tylko o pe....

Miesiąc temu
w górę łapki Dfg
w górę łapki Dfg

O bozeee! Kto widział te animacje "Wielki Tenis" Na kanale Polnish Sausage

Miesiąc temu
Misiek Brzeźnicki
Misiek Brzeźnicki

Ten materiał jest dlatego , że Iga Świątek wygrała a ja mam to w dupie 🙈

Miesiąc temu
Wioletta Skawina
Wioletta Skawina

Planeta faktów=śmiech, ciekawość i zdziwko. Serio

Miesiąc temu
Wiki Bilik
Wiki Bilik

Teraz o siatkówce

Miesiąc temu
salom sam
salom sam

Gdzie te dziwnie ciekawostki

Miesiąc temu
Michał Żórawski
Michał Żórawski

Z tym królem to troche żeś wać pan doebał. Pod koniec życia cierpiał na demencje, zmarł 27 marca 1625 na ciężką gorączkę spowodowaną niewydolnością nerek lub udarem mózgu. 😉 pozdro

Miesiąc temu
Jakub Stępień
Jakub Stępień

.... (=_=) nic nie mam do powiedzenia

Miesiąc temu
JakCięPierdolnę ToSięZyjszczysz
JakCięPierdolnę ToSięZyjszczysz

Tak teraz tenis się liczy bo Iga hura super pfu jebać

Miesiąc temu
Pitturek
Pitturek

Jak już masz kończyć przeciwnika pierdolnij ile sił. Elo

Miesiąc temu
domcio
domcio

XD mn tenis nie obchodzi

Miesiąc temu
Magdalena phumck
Magdalena phumck

Bo Iga Świątek

Miesiąc temu
Super Funio
Super Funio

Nie Asasynów tylko Fidaj.

Miesiąc temu
Jakub Świątek
Jakub Świątek

Pozdro

Miesiąc temu
SeriousMike
SeriousMike

No spoko to porównanie do wiedźmina tylko czemu akurat do kota a nie wilka XD

Miesiąc temu
Polish Gameplay
Polish Gameplay

Dzień dobry jak się czujecie?

Miesiąc temu
Lodek
Lodek

Coto za kropeczka pod t XD

Miesiąc temu
Furia Fuf
Furia Fuf

Uwielbiam oglądać planetę faktów xd

Miesiąc temu
Tanki Online k4mil
Tanki Online k4mil

Myślałem że film będzie o pe**sie, jednak nie oglądam elo

Miesiąc temu
Paczuszka
Paczuszka

hm

Miesiąc temu
Bartez exe
Bartez exe

Nie chce się czepiać, ale mowi się z rzędu, pod rząd jest błąd...

Miesiąc temu
X CROSS X
X CROSS X

4:57 A nie prawda najlepszy jest niedźwiedzia =P już czuję tych ludzi którzy się wykłucają że najlepszy jest mantikory albo gryfa qwp

Miesiąc temu
Grażyna Jędruszczak
Grażyna Jędruszczak

Ja gram w tenisa😁

Miesiąc temu
Pablo
Pablo

Assasyni dawaj odcinek o nich najlepiej długi XDD

Miesiąc temu
Polski Ziemnior
Polski Ziemnior

Hej

Miesiąc temu
Aksamitny
Aksamitny

Akurat dziś na WFie grałem w tenisa więc idealnie trafiłeś z odcinkiem ;)

Miesiąc temu
Siwy2612
Siwy2612

asid ćabej

Miesiąc temu
Papugg
Papugg

Ej czy kiedykolwiek ktokolwiek słyszał jak Jacek się śmieje bo ja nie

Miesiąc temu
Cpt_Wawro
Cpt_Wawro

Boże... Akurat gdy oglądałem odc i był koniec to grałem w wiedzmina i robiłem misje na rynsztunek Kota 😱😱😱

Miesiąc temu
ASMR NA RYBY
ASMR NA RYBY

Ja od planety faktów . es

Miesiąc temu
Laostii
Laostii

Plus za wiedzmina.

Miesiąc temu
marvelousBartek op
marvelousBartek op

Lol

Miesiąc temu
Kris Moris
Kris Moris

Czemu dałeś kropkę pod t

Miesiąc temu
MaciusGlab!
MaciusGlab!

Czemu to t w tytule ma kropke

Miesiąc temu
Po co mi nik
Po co mi nik

I cyk film dla wyświetleń

Miesiąc temu
Jakub Tereszkiewicz
Jakub Tereszkiewicz

Fajny odcinek

Miesiąc temu
Leon Rycerz
Leon Rycerz

Każdy czytał nazwę 2 razy?

Miesiąc temu
Potężna Elżbieta Pierwsza
Potężna Elżbieta Pierwsza

Ale tematyczny film 😂

Miesiąc temu
Ala Kołaciak
Ala Kołaciak

Tenis pen##

Miesiąc temu
Kinga Czapiga
Kinga Czapiga

Chyba nikt nie załapał o co chodzi z tym tenisem

Miesiąc temu
Dawid Ochlik
Dawid Ochlik

Skoro jest tenis naziemny to tez jest tenis podniebny?

Miesiąc temu
Venom Music
Venom Music

Фруктов из Молдавии

Miesiąc temu
Venom Music
Venom Music

Nagrasz o nich

Miesiąc temu
Lisek :3
Lisek :3

Co to za kropka pod 《t》 ja myślałam że to brud na moim telefonie XD

Miesiąc temu
WILK _ONE
WILK _ONE

Trzeba ci kurna znaleźć lepsze teksry na zakończenie filmiku

Miesiąc temu
albański gangster
albański gangster

A ja nadal czekam na film o brazylijskim jiu jitsu

Miesiąc temu
STC Niknejm
STC Niknejm

Nie nabijajcie się na Facebooku jeszcze dziś na obiad na to że nie jest to możliwe

Miesiąc temu
Adam S
Adam S

Może fakty o żużlu?

Miesiąc temu
woiteq 320 bez filmów
woiteq 320 bez filmów

Ciekawy czy ten ananas, zrobiony był z jadalnego złota.

Miesiąc temu
Elek
Elek

Kto przeczytał inaczej 🌝

Miesiąc temu
Dorota Glinkowska
Dorota Glinkowska

Fajne są takie krótkie filmiki

Miesiąc temu
pan rosołek
pan rosołek

ja: świstek wygrała no to będzie odcinek z planety faktów planeta faktów: pyk serduszko

Miesiąc temu
Oskar Kozlecki
Oskar Kozlecki

❤️❤️

Miesiąc temu
Retro Tub
Retro Tub

Pozdrawiam i Zapraszam na mój kanał na fajne filmiki oraz zachęcam do Subskrybowania ;)

Miesiąc temu
Krzysztof Pawelec
Krzysztof Pawelec

Tenis stołowy

Miesiąc temu
Jonass
Jonass

0:09 Myślałem że to Olejnik xd

Miesiąc temu
Pablo
Pablo

ja też XDD

Miesiąc temu
Wiciolo PL
Wiciolo PL

Kto tez chodzi na tenisa ziemnego jak ja daje like

Miesiąc temu
Arek P.
Arek P.

Patrząc na miniaturkę, czy aby na pewno chodziło o (t) enisa? :D :P

Miesiąc temu
Wojtek Strojek
Wojtek Strojek

5:00 taaak

Miesiąc temu
Marykitty
Marykitty

Tymczasem ja miałam dzisiaj lekcje o tenisie hahaha jaki zbieg okoliczności

Miesiąc temu
•karol•
•karol•

Super film😂😍😝🙊🧜🗣️🦂🌰⛄🎇🀄🧸🧥👙🧷◾🧸✨✨✨✨✨🎄🎃🕷️🐙

Miesiąc temu
Hans_Connor
Hans_Connor

co w tym dziwnego?

Miesiąc temu
BadOne 1986
BadOne 1986

mógłbyś zrobić top 10 faktów o kajakarstwie

Miesiąc temu
Ibizka
Ibizka

I ta kropka pod 't' xD

Miesiąc temu
dominik PL
dominik PL

Kto oglądał mecz na żywo ? 😄😄😄 like jesli tak Nie zmuszam

Miesiąc temu
Zedikus :D
Zedikus :D

Planeto faktów będzie kiedyś odcinek o grze Team Fortress 2?

Miesiąc temu
OkI
OkI

ț

Miesiąc temu
Olivia S
Olivia S

Współczuje temu który grał na tej "trawie" zostawmy dla niego znicze [*]

Miesiąc temu
Olivia S
Olivia S

@[VIP] NitroXylene Jacek mówił że jedna strona był "trawiasta" a druga "ceglana", jak byś grał to byś zrozumiał

Miesiąc temu
[VIP] NitroXylene
[VIP] NitroXylene

Obaj grali na trawie🤷🏼‍♀️

Miesiąc temu
[VIP] NitroXylene
[VIP] NitroXylene

Czemu

Miesiąc temu
Sans
Sans

denerwuje mnie te ṭ w nazwie

Miesiąc temu

Kolejny

10 nietypowych noclegów w usłudze AirBnB

06:20

10 nietypowych noclegów w usłudze AirBnB

Planeta Faktów

wyświetleń 811K

10 najfajniejszych nauczycieli na świecie, cz. 1

06:28

Żabson - Aromatyczne Przyprawy feat. Mata

3:24

Żabson - Aromatyczne Przyprawy feat. Mata

INTERNAZIOMALE

wyświetleń 1,6M

10 nieznanych ciekawostek o Iron Manie

06:20

10 nieznanych ciekawostek o Iron Manie

Planeta Faktów

wyświetleń 201K

10 największych hotelowych wpadek, cz. 3

05:18

10 największych hotelowych wpadek, cz. 3

Planeta Faktów

wyświetleń 1,8M

10 największych wpadek “influencerów”, cz. 3

07:16

10 olbrzymów, w których istnienie nie uwierzysz

05:41

Żabson - Aromatyczne Przyprawy feat. Mata

3:24

Żabson - Aromatyczne Przyprawy feat. Mata

INTERNAZIOMALE

wyświetleń 1,6M

MARCIN DUBIEL TO NOWY CHŁOPAK LEXY?!

37:34

Steal This $100,000 Diamond, You Keep It

14:03

Playing Among Us In Real Life!

25:38

Playing Among Us In Real Life!

James Charles

wyświetleń 10M

Wersow z brzydkim tytułem, a to i tak podróba...

33:09

Źli vs Dobrzy Nauczyciele/ Zamiana Ciał na Jeden Dzień!

12:46