Kali x Major - Mona Lisa prod Sir Mich

  • Opublikowany 9 dni temu

    KaliGanjaMafia

    Trwanie: 02:53

    馃殌 PRE-ORDER: www.ganjamafiashop.com/kali/preorder?campaign-id=14
    馃帶 www.soundline.biz/KaliMajorSPZSirMichMonaLisa
    Ganja Mafia Label & Wiadomo TM prezentuj膮 drugi teledysk promuj膮cy nadchodz膮ce wydawnictwo pt "HUCPA".
    "Hucpa" to eklektyczny, zaanga偶owany spo艂ecznie materia艂, w kt贸rym Kali i Major komentuj膮 aktualne i minione wydarzenia w Polsce i na 艣wiecie.
    Wybuchowa mieszanka styl贸w obydwu raper贸w gwarantuje hitowe produkcje, w kt贸rych nie zabraknie bezpardonowej krytyki systemu, jak i przemy艣le艅 dotykaj膮cych sfery 偶yciowej cz艂owieka w XXI wieku.
    Doskonale dysponowani autorzy "Hucpy" zadbali, aby w dobie "plandemii strachu", muzyka nios艂a zar贸wno pokrzepienie, jak i by艂a form膮 czystej rozrywki.
    Pomimo odmiennych styli, raperzy wypracowali id膮cy z biegiem czasu kompromis.
    Hucpa przypadnie do gustu zar贸wno fanom klasyki gatunku, jak i zwolennikom nowoczesnej formy i brzmienia, o kt贸re zadba艂 Sir Mich, gwarantuj膮c najwy偶sz膮 muzyczna jako艣膰.
    Producenci opr贸cz wspomnianego Sir Micha to: Worek, 2k, ChinoAp, HVLL, Newlight$, Flvwlxxs.
    Album okraszony zwrotkami takich artyst贸w: Sarius, Kabe, Malik Montana, 呕abson, PlanBe, Dedis, Kamelito, Dawid Obserwator, Intruz i Josef gwarantuje r贸偶norodno艣膰 stylistyczn膮 oraz szerokie spektrum spojrzenia na poruszane tematy.
    Premiera albumu 11.12.2020
    Tracklista
    1. PUK! PUK! prod Newlight$ & K4M
    2. MONA LISA prod Sir Mich
    3. HUCPA prod Worek
    4. FUCK SYSTEM feat Sarius, Kamelito, Intruz, Dawid Obserwator, Dedis prod Sir Mich
    5. ECHO feat Malik Montana, Josef prod Worek & ChinoAP
    6. CALIFORNIA feat PlanBe prod Sir Mich
    7. 6 6 6 feat Kabe, 呕abson prod Sir Mich
    8. SI prod 2K & Sergiusz
    9. NAD RANEM prod Sir Mich
    10. EMPATA prod Newlight$
    11. YAKUZA prod FLVWLXSS
    12. WSTAWAJ prod Worek & HVLL
    Produkcja: Ganja Mafia Label
    Dom produkcyjny: 9LITER FILMY
    Scenariusz: Marcin Gutkowski
    Re偶yseria: Marcin Gutkowski, B艂a偶ej Jankowiak
    Zdj臋cia: B艂a偶ej Jankowiak
    Kierownik produkcji: Piotr Ab艂asewicz
    1stAC: Jakub Piskorz
    Focus Puller: Patryk Szewczyk
    Scenografia: Piotr Ab艂asewicz, B艂a偶ej Jankowiak,
    Script supervisor: Irek Jankowiak
    Asystent gimbala: Jakub Piskorz
    Szwenk: B艂a偶ej Jankowiak, Patryk Szewczyk
    Make up: Dorota Piecha
    Kostiumy: Ewa Nowacka. Marcin Gutkowski
    Mistrz o艣wietlenia: Bartek Gburek
    O艣wietlacz: Marcin Do艣
    Dy偶urny planu: Daniel Ku艂aga
    Monta偶 i kolor korekcja: B艂a偶ej Jankowiak
    Wrapping Rolls'a: DetailKing
    Graffiti: Urwis
    S艂owa/rap: Kali, Major
    Muzyka: Sir Mich
    Mix/Master/Realizacja: Sir Mich
    Studio: WJS
    Utw贸r dost臋pny na empik.com i w serwisach z muzyk膮 cyfrow膮:
    www.soundline.biz/KaliMajorSPZSirMichMonaLisa
    Spotify open.spotify.com/album/3eorKXcAwfx3OeDhEqqlLH
    iTunes music.apple.com/pl/album/1540836706?l=pl&ls=1&app=itunes
    Apple Music music.apple.com/pl/album/1540836706?&app=music
    Tidal tidal.com/album/162544038
    Amazon Music music.amazon.com/albums/B08NS4JQCT
    Deezer www.deezer.com/pl/album/187097002
    Plus Music plusmusic.pl/album/4109160
    Tik Tok vm.tiktok.com/ZSqfemqJ
    B膮d藕 na bie偶膮co:
    Kali Instagram: k4lion?hl=pl
    Major Instagram: major_spz_o...
    Kali FB: KaliGanjaMafia
    Major FB: majorspz
    ____
    B膮d藕 na bie偶膮co, subskrybuj kana艂 PLlong: bit.ly/GanjaMafiaYT
    #Kali #Major #MonaLisa

KaliGanjaMafia
KaliGanjaMafia

Zam贸w lImitowany pre-order "HUCPA" w wersji Deluxe: https://www.ganjamafiashop.com/kali/preorder

9 dni temu
Kinga Kacprowicz
Kinga Kacprowicz

@griffin TV ol. Macko O

2 godzin temu
Kondzio Boncur
Kondzio Boncur

najlepsza nuta kali !

4 godzin temu
Tolfu
Tolfu

https://youtu.be/X-BXXDM_0ys

16 godzin temu
Michal Majki
Michal Majki

KALI KR脫LU MY艢LA艁E艢 MOZE NAD WYDANIEM CZEGOS PO ANGIELSKU?

Dzie艅 temu
Angelika 艁agodzi艅ska
Angelika 艁agodzi艅ska

Klo艂

2 dni temu
Mateusz Waszczyk
Mateusz Waszczyk

Kozak

3 minut temu
Kuba Metin2
Kuba Metin2

GM x SPZ KALI NIE ODCHOD殴!!! Prawdziwi zostan膮!

22 minut temu
Szymon Gajda
Szymon Gajda

2.6k ludzi nie czyta mi臋dzy wierszami..

23 minut temu
Karol
Karol

OMG

25 minut temu
biedrap
biedrap

38 minut temu
David
David

Kali jeb tych pajac贸w. To co robisz zawsze jest zajebiste, a 偶e si臋 komu艣 nie podoba- trudno. Pami臋taj 偶e takich ludzi jest garstka a twoi prawdziwi fani (kt贸rych s膮 tysi膮ce) zawsze b臋d膮 z tob膮. Jak dla mnie to m贸g艂by艣 nawet disco polo robi膰 a i tak bym tego s艂ucha艂 bo szanuj臋 ci臋 w op贸r za to co do tej pory zrobi艂e艣. Dodam te偶 偶e mi臋dzy innymi dzi臋ki tobie par臋 艂adnych lat temu zacz膮艂em s艂ucha膰 rapu. Trzymaj si臋 byku馃挭. Czekam a偶 wylejesz wszystko na papier i rozniesiesz tych wszystkich leszczy na bicie

51 minuta temu
Mozzik
Mozzik

R贸b to co kochasz 鉂ゐ煉涴煉 nie ko艅cz kariery jeste艣my z tob膮 馃挄

53 minut temu
Kuba
Kuba

Panie Marcinie jest Pan autorytetem idolem wzorem dla wielu m艂odych jak i starszych ludzi. "Pana s艂owa nawr贸ci艂y niewiernego,Pana b艂臋dy pouczy艂y chod藕 jednego" Jest Pan 偶yw膮 Legend膮 Polskiego Rapu. Pisze to z 艂zami KALI ZOSTA艃 Z NAMI馃ズ

58 minut temu
Mar Pen
Mar Pen

Mordeczko nie zostawiaj prawdziwych fan贸w miej wyjebane i odejdz jako legenda 馃憡

Godzin臋 temu
Dawid Wi艣niewski
Dawid Wi艣niewski

W jakiej minucie jest auto buddy

Godzin臋 temu
5mok3N
5mok3N

No i Kali strzeli艂 focha

Godzin臋 temu
BUCHATKI Label
BUCHATKI Label

Kali r贸b muzyk臋 nadal馃檹馃幍

Godzin臋 temu
ka艅ciaty 69
ka艅ciaty 69

Kali dawaj na FAME MMA zawalcz na 10 lub 9

Godzin臋 temu
az
az

Wstyd mi teraz ze kupowa艂em twoje p艂yty,ksi膮偶k臋 a ty jak zwyk艂y bananowiec strzelasz focha i odchodzisz bo kto艣 cie skrytykowa艂.Beka w chuj ulicznik,gangster i zwyk艂a par贸wa kt贸r膮 boli obiektywna krytyka ATFU

Godzin臋 temu
bi tch
bi tch

Marcin prosze nie ko艅cz tego jeszcze, jeste艣 偶yw膮 legend膮 i jeba膰 tych hejterow z zamkni臋tymi g艂owami

Godzin臋 temu
Wiktor Grabowski
Wiktor Grabowski

Kali serio nie ma co si臋 s艂ucha膰 Hejter贸w i przez to ze kto艣 krytykuje Ci臋 za jedn膮 p艂yt臋 i to 偶e pr贸bujesz z autotunem ko艅czy膰 zajebistej kariery. Jeste艣 jednym z Pionier贸w Polskiego Rapu. Mimo 偶e sam osobi艣cie ostatnio nie 艣ledzi艂em Twoich poczyna艅 jako艣 bardzo mocno i mi osobi艣cie r贸wnie偶 siadaj膮 bardziej twoje stare kawa艂ki to przykro b臋dzie je艣li ju偶 na Amen zrezygnujesz z rapu. Oczywi艣cie zrobisz jak chcesz to jest twoje 偶ycie ale m贸wi臋 tylko 偶e nie ma co przez g艂upie hejty rezygnowa膰 z tego co kochasz. Chyba 偶e sam osobi艣cie czujesz 偶e nie chcesz tego robi膰 i masz r贸wnie偶 inne powody. Ludzie kt贸rzy kiedy艣 propsowali teraz jebi膮 Ci臋 za autotuna to nie s膮 prawdziwi fani tylko zwyk艂e par贸wy. Tak jak powiedzia艂e艣 na pewno je艣li sko艅czysz to wielu jeszcze zat臋skni za Twoj膮 muzyk膮.

Godzin臋 temu
Grabciok
Grabciok

Niestety ostatni album Kaliego.

2 godzin temu
Karol
Karol

Zajebiscie!

26 minut temu
POLSKI RUSKACZ
POLSKI RUSKACZ

Kto s艂ucha po wpisie kaliego na ig? 馃ズ

2 godzin temu
POLSKI RUSKACZ
POLSKI RUSKACZ

@RZKGM ja jestem go troch臋 w stanie zrozumie膰 Ale no mam wra偶enie 偶e to jest spowodowane czym艣 wi臋cej ni偶 tam napisa艂

Godzin臋 temu
RZKGM
RZKGM

No kali nie ogarnia, zwyczajnie komu艣 si臋 nie podoba kawa艂ek i pisze o tym kom A kali zamiast przyj膮膰 krytyk臋 to 偶ali si臋 i pisze jakie艣 g贸wno

Godzin臋 temu
War1 [GM4L]
War1 [GM4L]

Kali b艂agam nie ko艅cz tego co robi艂e艣 od 20 lat, nie opuszczaj nas :( #kalihero 鉂

2 godzin temu
dks2
dks2

@az 偶egnamy chor膮giewo

32 minut temu
az
az

Jebac strzelasz foszka wielki ulicznik pozer,Ganges,par贸wka kt贸r膮 boli krytyka hahahahahahahaha ODCHODZE

Godzin臋 temu
swryn
swryn

We nie opuszczaj nas

2 godzin temu
Kamila Nowak
Kamila Nowak

kali na fame mma kto za like

3 godzin temu
KozaQofficjal
KozaQofficjal

Ale siedzi w chuj

4 godzin temu
Pioterek
Pioterek

Kozak

4 godzin temu
fouoii gyhh
fouoii gyhh

i powr贸ci do dawnej formy dobrego rapu. Pozdrawiam i zdr贸wka 偶ycz臋 :)

5 godzin temu
Micha艂 Micha艂
Micha艂 Micha艂

masakra

7 godzin temu
Spichson 02
Spichson 02

Najlepsze to s膮 te jebane 艂ebki kt贸re pruj膮 dupqqqqe o to ze kali da艂 tuuune ojoj kurwa czasy si臋 zmieni艂y essa bangla jak zawsze

12 godzin temu
Ufok
Ufok

Kali schodzi ze sceny przez tych 艂ebkow.... Jeba膰 takich ludzi

48 minut temu
fouoii gyhh
fouoii gyhh

Album wczoraj ju偶 zam贸wiony 鉂わ笍馃お B臋dzie s艂uchane

5 godzin temu
Joanna Nalborczyk
Joanna Nalborczyk

Sztos 馃敟馃敟 pozdro

15 godzin temu
Wiktoria Piwlak
Wiktoria Piwlak

Intro: Kali] GM GM, SPZ GM GM, SPZ [Zwrotka 1: Kali] Premium THC, znowu p艂onie gruby skr臋t Nie wiesz OCB, przewietrz 艂eb, DMT SKZ, dwa, dwa cale, toczy AMG Kol膮 w oczy korale, dup膮 hejtom proczy jad Luz, luz da mi ziomek, mo偶na konie kra艣膰 Krusz, krusz, nie pytaj, czy mo偶na tu jara膰 Mamy do艣膰 s艂贸w na odpierdol Szama, radio, w贸z, mo偶esz mnie nazywa膰 szelm膮 Pyta艂a mama kiedy艣, co z ciebie wyro艣nie Jak na robocie wpad艂em z ziomkiem, czeka艂a pod do艂kiem M贸wi艂em: 鈥濿ezm臋 swoje, bo ja nigdy si臋 nie prosz臋!鈥 No i prosz臋, dalej mam to w nosie jak dzieciaki cocaine Ej, ej, ja i ziomy mamy gest Ej, ej, ej, ej, jeba膰 policj臋 i system Marzenia mam jak ch艂ystek, kiedy艣 gra艂em w Eurobiznes Pruj臋 po lepsze 偶ycie, a ty dalej prujesz pizd臋, ej [Refren: Kali] Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej, okej? [Zwrotka 2: Major SPZ, Major SPZ & Kali] Ten si臋 艣mieje, kto si臋 艣mieje ostatni Wjechali Major i Kali, Mona Lis臋 ukradli Seba odpala blanta, Camorra odpala 艣wiadka Pieni膮dze lec膮 na konta, reszta to ju偶 zagadka (ah!) Dzi艣 mam szofera, parasolka Rolls Royce Hajs nie spada z nieba, my pra偶ymy to jak popcorn Skarpeta, nie konto, mamy uliczny bon ton Jedziemy system, mordo, na przek贸r wszystkim rz膮dom (ah!) System to klatka, g艂owy pa艅stwa w garniturach Obietnice bez pokrycia, k艂amstwa, nomenklatura Wal臋 szczura na salonach, a my艣leli, 偶e ju偶 po nas Ganja Mafia, zio艂o z wora, przydusi jak nocna zmora (ah!) RODO zbiera dane, chc膮 uwi臋zi膰 ludzi Mamy przejebane jak si臋 nie obudzisz Ziarno ju偶 posiane, mamy armi臋 ziom Spadniemy prosto z nieba, kiedy us艂yszysz go [Refren: Kali] Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej, okej?

16 godzin temu
Smc 520
Smc 520

Zajebiscie kali馃挭馃徏, ale dla mnie major psuje t膮 nute

17 godzin temu
gryfinx5
gryfinx5

HH2k18 :)

19 godzin temu
Kinga
Kinga

Wszyscy : jeb*c PiS Kali : jeb*c system 馃檹馃徏馃槀馃グ

19 godzin temu
krystian pawlak
krystian pawlak

kox

20 godzin temu
dtjestnajlepsza
dtjestnajlepsza

zajebistaaaa nutaaaa mordooo pozdro od chlopakow ze Stykowa!!!!!!!!

20 godzin temu
Wojtek Gola
Wojtek Gola

Ajaaak pozdro mordo trzymaj si臋 tam!

20 godzin temu
S Q A T R A P 馃槇 2 0 2 0
S Q A T R A P 馃槇 2 0 2 0

馃敟 PREMIERA 馃敟 Wkr贸tce nowe numery, a tymczasem 鈥淏 i a 艂 a s a l a'' ju偶 na kanale SQATRAP! 鈻讹笍 https://youtu.be/FecYHCvFRus

20 godzin temu
Grze siu
Grze siu

ale g贸wno. kali masz zajebisty g艂os nie psuj go w ca艂ych nutkach autotunem. refreny spoko ale to jest maskara!!!

20 godzin temu
Kot Pstrokaty
Kot Pstrokaty

okej

20 godzin temu
YouEzzBro.
YouEzzBro.

Kr贸tko i na temat kali rozjeba艂鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

21 godzin臋 temu
johnny nieprzytomny
johnny nieprzytomny

Chujnia... zawiod艂em si臋...

21 godzin臋 temu
Noxer7
Noxer7

chyba kali si臋 zbuntowa艂 ze wszyscy go cisn膮艂 za autotuna i chuj nie b臋dzie nowej nuty na yt

21 godzin臋 temu
Grabciok
Grabciok

Nowej nuty jak nowej nuty a co najgorsze ju偶 ko艅czy karier臋. Hucpa to jego ostatni album.

Godzin臋 temu
Wiktor Trygub
Wiktor Trygub

Ostatnia legalnie wprowadzona konstytucja jest z 1918 roku przez J贸zefa Pi艂sudskiego

21 godzin臋 temu
Wojciech 艢witaj
Wojciech 艢witaj

Album wczoraj ju偶 zam贸wiony 鉂わ笍馃お B臋dzie s艂uchane

22 godzin temu
stachuuu Gie艂a偶yn
stachuuu Gie艂a偶yn

Bit i nawijka to z艂oto

23 godzin temu
Lucas
Lucas

jak wam brakuje "starego" kaliego to se kurwa wr贸膰cie do tamtych track贸w. nikt wam ich z internetu nie usuwa.

23 godzin temu
Que Pasa
Que Pasa

Kali mi si臋 kojarzy z 偶urawiem z kungfu pandy

Dzie艅 temu
EGL
EGL

chujowe kurwa kiedys 偶e艣 kurwa zajebiscie nawija艂 a tera to jak te kurwa zjeby nie dosc 偶e autotune to jeszcze kurwa jakies ej eje jejejj albo bebeebeng CHUJOWEEEEEEEEEEEEEEEE!

Dzie艅 temu
Kacper Wojcik
Kacper Wojcik

spierdalaj od kaliego jak ci si臋 co艣 nie podoba to wypierdlaj to jest zajebista nuta

Dzie艅 temu
Filip Jedral
Filip Jedral

czekam na nast臋pn膮 nute ganja mafia

Dzie艅 temu
Gumi
Gumi

Petarda oby wi臋cej takich

Dzie艅 temu
Flux666
Flux666

#odnowi膰GanjaMafia nowy squad z majorem

Dzie艅 temu
Flux666
Flux666

chada proceder

Dzie艅 temu
Pan Jeremiasz
Pan Jeremiasz

Taki zajebisty bit zmarnowany na dw贸ch 艂ak贸w...

Dzie艅 temu
stachuuu Gie艂a偶yn
stachuuu Gie艂a偶yn

Ta pisoneka jest warta wiecie ni偶 mona lisa

Dzie艅 temu
Piotr Bmw e36
Piotr Bmw e36

GM GM SPZ!

Dzie艅 temu
Pawe艂 Zieli艅ski
Pawe艂 Zieli艅ski

Ka偶dy kto obejrzy wszystkie cz臋艣ci tego wywiadu prawdopodobnie osi膮gnie nirvan臋: https://www.youtube.com/watch?v=WupRNV-XvB0

Dzie艅 temu
FeKu
FeKu

Kozak

Dzie艅 temu
Jo Jio
Jo Jio

Wjechali Major xKali Exactly Pozdto z Londynu 馃挭馃馃

Dzie艅 temu
Maggie Trupido
Maggie Trupido

馃拵馃敮鉁 鉁 鉁 鉁 鉁 鉁 鉁嬧槄 鈺暟 鈽 鈺暟 鈽 鈺暟 鈽 鈺暟 鈽 鈺柌鈻 鈻 鈻 鈻 鈻 鈻 鈻 鈻 馃拵馃敮馃拵馃敮馃拵馃敮 *Jezus Chrystus jest Synem Bo偶ym i obiecuje 偶ycie wieczne, je艣li po prostu mu wierz臋.* *Obieca艂 te偶 uzdrowi膰 swoje cia艂o.* 聽*(sp贸jrz w niebo i zapytaj go)*

Dzie艅 temu
Slashydd
Slashydd

kurwa nie spodziewalem sie takiego flow

Dzie艅 temu
Legionista 1916
Legionista 1916

Autotune..馃様

Dzie艅 temu
Czerwonacki stan umys艂u p膮czek
Czerwonacki stan umys艂u p膮czek

[*] 馃懡

Dzie艅 temu
MAXJAROCKY
MAXJAROCKY

nie ma takiego kozaka jak kali ganjamafia co auto za 1.5mln spreyem pomalowa艂

Dzie艅 temu
屑蟽懈褌褦z蠀屑伪 蠀蠅蠀
屑蟽懈褌褦z蠀屑伪 蠀蠅蠀

Stary kali ju偶 nigdy nie wr贸ci

Dzie艅 temu
Twoja stara
Twoja stara

Ale tede wjecha艂 xD

Dzie艅 temu
Spiffy Cios
Spiffy Cios

2:07 Ale major wiacha艂, szacun馃憤

Dzie艅 temu
michal reszka
michal reszka

Zajebista fura i nuta

Dzie艅 temu
jareczek1989
jareczek1989

Po chuj ten autotune Major

Dzie艅 temu
Marcin
Marcin

Premium thc

Dzie艅 temu
PerKaczPL
PerKaczPL

https://www.youtube.com/watch?v=fCtqnLFxOVU

Dzie艅 temu
Flyzeik
Flyzeik

Ludzie to ze nagral jedna nutke to nie znaczy ze wszystkie kolejne takie b臋d膮 , on kazda nute ma w innym stylu i to jest najlepsze

Dzie艅 temu
KuTaGeg 鈩
KuTaGeg 鈩

Premium THC, znowu p艂onie gruby skr臋t Nie wiesz OCB, przewietrz 艂eb, DMT SKZ, dwa, dwa cale, toczy AMG Kol膮 w oczy korale, dup膮 hejtom proczy jad Luz, luz, z nami ziomek mo偶na konie kra艣膰 Krusz, krusz, nie pytaj, czy mo偶na tu jara膰 Mamy do艣膰 s艂贸w na odpierdol Szama, radio, w贸z, mo偶esz mnie nazywa膰 szelm膮 Pyta艂a mama kiedy艣, co z ciebie wyro艣nie Jak na robocie wpad艂em z ziomkiem, czeka艂a pod do艂kiem M贸wi艂em: 鈥濿ezm臋 swoje, bo ja nigdy si臋 nie prosz臋!鈥 No i prosz臋, dalej mam to w nosie jak dzieciaki cocaine Ej, ej, ej, ja i ziomy mamy gest Ej, ej, ej, ej, jeba膰 policj臋 i system Marzenia mam jak ch艂ystek, kiedy艣 gra艂em w Eurobiznes Pruj臋 po lepsze 偶ycie, a ty dalej prujesz pizd臋, ej [Refren: Kali] Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej, okej? [Zwrotka 2: Major SPZ,聽Major SPZ & Kali] Ten si臋 艣mieje, kto si臋 艣mieje ostatni Wjechali Major i Kali, Mona Lis臋 ukradli Seba odpala blanta, Camorra odpala 艣wiadka Pieni膮dze lec膮 na konta, reszta to ju偶 zagadka (ah!) Dzi艣 mam szofera, parasolka Rolls Royce Hajs nie spada z nieba, my pra偶ymy to jak popcorn Skarpeta, nie konto, mamy uliczny bon ton Jedziemy system, mordo, na przek贸r wszystkim rz膮dom (ah!) System to klatka, g艂owy pa艅stwa w garniturach Obietnice bez pokrycia, k艂amstwa, nomenklatura Wal臋 szczura na salonach, a my艣leli, 偶e ju偶 po nas Ganja Mafia, zio艂o z wora, przydusi jak nocna zmora (ah!) RODO zbiera dane, chc膮 uwi臋zi膰 ludzi Mamy przejebane jak si臋 nie obudzisz Ziarno ju偶 posiane, mamy armi臋 ziom Spadniemy prosto z nieba, kiedy us艂yszysz go [Refren: Kali] Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej Ta艅czymy na Champs 脡lys茅es, ej, ej, ej, ej Mam pod pach膮 Mona Lis臋, ej, ej, ej, ej G艂o艣no krzycz臋: 鈥濲eba膰 system!鈥, ej, ej A ty ta艅cz razem z nami, albo wiej, okej?

Dzie艅 temu
Robert Jurewicz
Robert Jurewicz

O nie Kali, wspomnienia z ganji mafii kulej膮 馃槗馃槗

Dzie艅 temu
Janek Godlewski
Janek Godlewski

Te duo rozpierdala mi g艂o艣nik ca艂y tydzie艅

Dzie艅 temu
mazur1173
mazur1173

JAK UWAZALEM ZE KALI BYL NAJLEPSZYM RAPEREM TAK TERAZ NIE DA SIE TEGO S艁UCHA膯, DLATEGO WR脫膯

Dzie艅 temu
Robert Bartoszewski
Robert Bartoszewski

Ja nie lubi臋 guwna

Dzie艅 temu
Robert Bartoszewski
Robert Bartoszewski

Nie kupujcie zdrajca nie fajna nuta lepsza kaluch i cowina kosmos $%@_===/$

Dzie艅 temu
Papa PPG
Papa PPG

Bez rewelacji niech si臋 za disco wezm膮 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

Dzie艅 temu
kijson
kijson

czemu ziomek w aucie wygl膮da jak wilku hg? czy to on?

Dzie艅 temu
Grzegorz Wojszko
Grzegorz Wojszko

Kali, szacun za ca艂膮 tw贸rczo艣膰. Ale jednego nie rozumiem. Wypowiadasz si臋 na tematy zwi膮zane z Q etcetera, a tu znach anarchii. Jak to po艂apa膰, bo jedno z drugim raczej si臋 gryzie. Ja wiem 偶e czytaj膮c Lwa Rockwella czy innych libertartian mo偶na odnie艣膰 wra偶enie, 偶e to krok do stania si臋 anarchist膮, ale jednak, no nie... Sam fakt komplikacji w ruchach konserwatywnych raczej nie jest przychylny, gdy do g艂osu dochodzi skrajna lewica. Jak to jest? Pozdro, du偶a piona i szacunek! :)

2 dni temu
Marek Dyry艂o
Marek Dyry艂o

Wcze艣niejsza mona lisa lepsza, lepszy bit, lepsza nawijka pod bit

2 dni temu
Marek Dyry艂o
Marek Dyry艂o

Kurwa dlaczego bit zosta艂 zmieniony

2 dni temu
konrad Lasek
konrad Lasek

Co innego wpierdala膰 tone auto tuna a co innego brzmie膰 jak ty u偶ywaj膮c tego

2 dni temu
Denis Dudek
Denis Dudek

Kali mordko r贸b dalej takie nutki a stracisz wi臋kszo艣膰 s艂uchaczy

2 dni temu
Wojtek Wiatr
Wojtek Wiatr

Wkurwiaj膮 zamkni臋te g艂owy kt贸re uwa偶aj膮 偶e autotune jest z艂y bo tak, muzyk膮 trzeba si臋 te偶 bawi膰 i wysz艂o im to zajebi艣cie

2 dni temu
Zaszek
Zaszek

@Marcininomoim zdaniem kox z jego g艂osem to brzmi xd

18 minut temu
Marcinino
Marcinino

Jeszcze ten autotune taki ma艂o s艂yszalny w sumie

47 minut temu
sopczan
sopczan

+1 mordeczko

19 godzin temu
DOMAN64 TM
DOMAN64 TM

dokladnie tak!

19 godzin temu
Dante Soprano
Dante Soprano

https://youtu.be/kIBICJTe0Zw

2 dni temu
Bali1k
Bali1k

puk puk kto tam ? JEBA膯 DISA

2 dni temu
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss

Sir Mich jak to Mixowa艂, to chyba my艣la艂 偶e mixuje to dla TEDE'go

2 dni temu
Dawidzior Hamer
Dawidzior Hamer

UFAJ TYLKO SOBIE JA NIKOMU NIE WIERZE 馃敟馃敟馃敟馃敟馃敟馃挭 https://youtu.be/23Wwb9Z8Ijo

2 dni temu
Pawe艂 Ratajczak
Pawe艂 Ratajczak

Wybacz kali ale rapujesz jak ma艂olat gdzie tw贸j zajebista styl...

2 dni temu
Olek FN
Olek FN

Spoko nuta

2 dni temu
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss

Kali zrub piosenk臋 dla dzieci

2 dni temu
Dominik Dzikowski
Dominik Dzikowski

kurwa zajebiste pozdro ze zr贸de艂ka

2 dni temu
Pawe艂 Zieli艅ski
Pawe艂 Zieli艅ski

Polska m艂odzie偶 powinna cz臋艣ciej s艂ucha膰 takiej muzyki: https://www.youtube.com/watch?v=j00sc6666Dw

2 dni temu
FeX
FeX

Jestem tylko ciekawy reakcji tych ludzi w samochodach jak jakie艣 2 typy 艣piewaj膮 i ta艅cz膮 wychyleni z samochodu xD

2 dni temu
Jakub B
Jakub B

I to posprejowany

2 godzin temu
Mateusz Dro
Mateusz Dro

Disco polo w kominiarce,by nada膰 zaci臋cia!!!!

2 dni temu
xXMaloxXx
xXMaloxXx

https://youtu.be/oOyIOpg6Rmg

2 dni temu
Da mian
Da mian

Jak zapowiadaliscie ten album to my艣la艂em 偶e b臋dzie jebniecie a tu takie pierdolenie o szopenie, zawiod艂em si臋 pany..

2 dni temu
喔權父喔娻笜喔脆笖喔 喔复喔權笜喔脆福喔侧笂
喔權父喔娻笜喔脆笖喔 喔复喔權笜喔脆福喔侧笂

Seaazzz xx

2 dni temu
Kamil Michalski
Kamil Michalski

Regres

2 dni temu
Shooter
Shooter

Mam troch臋 niedosyt, jakby艣 to nie ty wgl pisa艂 tekst i 艣piewa艂, muza jak zwykle 艣wietna, ale stworzona dla ma艂olat贸w. Gdzie ten ukochany kali?! Pozdro.

2 dni temu
Misiek
Misiek

Troszk臋 brakuje rapu bez tuna, lecz taki typ muzyki te偶 siada w ucho :)

2 dni temu
baca to ziomal
baca to ziomal

pogchamp totalny

2 dni temu
Czarnosk贸ry Czarnoksi臋偶nik z krainy OS 馃悵
Czarnosk贸ry Czarnoksi臋偶nik z krainy OS 馃悵

Na samym ko艅cu ta Mona lisa powinna pu艣ci膰 oczko ;)

2 dni temu

Kolejny

Kali x Major - Puk! Puk! prod Newlight$ & K4M

06:02

Kali x Major - Puk! Puk! prod Newlight$ & K4M

KaliGanjaMafia

wy艣wietle艅 2,6M

GUZIOR ft. Oskar83 - F A L A

04:16

GUZIOR ft. Oskar83 - F A L A

EVILTWINcorp.

wy艣wietle艅 14M

BLOK EKIPA (216), SKRADZIONA BEEMKA

9:03

BLOK EKIPA (216), SKRADZIONA BEEMKA

SPInkafilmstudio

wy艣wietle艅 1,6M

Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster

3:04

Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster

ShawnMendesVEVO

wy艣wietle艅 36M

Zacznij od energii w sobie.  Moc czakr - poczuj przep艂yw.

35:35

Zacznij od energii w sobie. Moc czakr - poczuj przep艂yw.

Klaudia Pingot SpecBabka

wy艣wietle艅 115K

Adam Van Bendler - "SOK Z BRZOZY" | Stand-up | 2020

40:01

Adam Van Bendler - "SOK Z BRZOZY" | Stand-up | 2020

Adam Van Bendler (official)

wy艣wietle艅 501K

Major SPZ ft. Kali - Wstawaj

03:27

Major SPZ ft. Kali - Wstawaj

Step Records

wy艣wietle艅 10M

Kabe - FEFE (prod. Opiat)

02:37

Kabe - FEFE (prod. Opiat)

QueQuality

wy艣wietle艅 1,7M

KALI - 30 KMH (OFFICIAL V8T VIDEO)

04:03

KALI - 30 KMH (OFFICIAL V8T VIDEO)

KaliGanjaMafia

wy艣wietle艅 59M

Eminem - Till I Collapse [HD]

04:59

Eminem - Till I Collapse [HD]

msvogue23

wy艣wietle艅 560M

Ganja Mafia - Pole Marysi (prod. PSR, cuty: Dj Feel-X)

05:43

BLOK EKIPA (216), SKRADZIONA BEEMKA

9:03

BLOK EKIPA (216), SKRADZIONA BEEMKA

SPInkafilmstudio

wy艣wietle艅 1,6M

Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster

3:04

Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster

ShawnMendesVEVO

wy艣wietle艅 36M

Zacznij od energii w sobie.  Moc czakr - poczuj przep艂yw.

35:35

Zacznij od energii w sobie. Moc czakr - poczuj przep艂yw.

Klaudia Pingot SpecBabka

wy艣wietle艅 115K

Adam Van Bendler - "SOK Z BRZOZY" | Stand-up | 2020

40:01

Adam Van Bendler - "SOK Z BRZOZY" | Stand-up | 2020

Adam Van Bendler (official)

wy艣wietle艅 501K

Blue & Grey

4:15

Blue & Grey

BTS - Topic

wy艣wietle艅 12M

The Kid LAROI - MAYBE (Official Video)

2:56

The Kid LAROI - MAYBE (Official Video)

TheKidLAROIVEVO

wy艣wietle艅 719K

Megan Thee Stallion - Body [Official Video]

2:54

Megan Thee Stallion - Body [Official Video]

Megan Thee Stallion

wy艣wietle艅 18M

Enej - Grozi nam cud (Official video)

3:54

Enej - Grozi nam cud (Official video)

EnejOficjalny

wy艣wietle艅 213K

BTS (氚╉儎靻岆厔雼) 'Life Goes On' Official MV

3:51