Joanna Krupa szczerze o wygranej Mikołaja Śmieszka z „Top Model”

  • Opublikowany Miesiąc temu

    JastrzabPost

    Trwanie: 02:45

    #joannakrupa #topmodel #mikołajśmieszek
    Subskrybuj kanał: pllong.info/face/OSeIrY8eAi9lEvJ3vq4xEg.html
    Więcej na: jastrzabpost.pl/exclusive/joanna-krupa-o-finale-top-model_972429.html
    Joanna Krupa skomentowała wyniki finału Top Model 9. Oceniła zwycięstwo Mikołaja Śmieszka i zdradziła, kogo brakowało jej wśród finalistów. Modelka jest zachwycona wysokim poziomem zakończonej edycji. Zobacz ekskluzywną rozmowę.

Zofia Zalewska
Zofia Zalewska

Serio musieli jej dac takie trudne zadania na koncu?! „Jaszcząb post”

Miesiąc temu
Lady Bun
Lady Bun

Mam nadzieje ze bedzie jeszcze jedna edycja 🥰🙏🏻

Miesiąc temu
Katarzyna Giedrojć
Katarzyna Giedrojć

co to jest anlajn casting, po jakiemu to?

Miesiąc temu
Dominika K
Dominika K

"Ludzie będą Lubieć" a nie przypadkiem Lubić

Miesiąc temu
Magdalena K.
Magdalena K.

Wez idz z tym Ernestem kobieto, jest tak nieobiektywna, że az to męczy, ale to juz koniec TopModel wiec Krupa tez bedzie bezrobotna :P

Miesiąc temu
strawbery jam
strawbery jam

@my wildflower nie wiadomo jeszcze tak naprawdę

Miesiąc temu
my wildflower
my wildflower

Jak koniec top model? nie będzie więcej edycji?

Miesiąc temu
Monika Pasieka
Monika Pasieka

Gdzie można zobaczyc koncert mery spolsky w top model? Oprócz playera, jak macie to dajcie link pls

Miesiąc temu
Magdalena Pawezka
Magdalena Pawezka

Głanti Anlajn XD

Miesiąc temu
Emilia Żylak
Emilia Żylak

Lubię Mikołaja, ale głosowałam na Patrycję. Wszyscy byli super i kibicuję im wszystkim. Jednak moją faworytką była Patrycja.

Miesiąc temu
iwo chmura
iwo chmura

Mam cichą nadzieje ze ten pasozytniczy program jaskiniowców I dziwakow sie skonczy

Miesiąc temu
_Aneta_
_Aneta_

Jak dla mnie najlepsza edycja Top Model i bardzo cieszę się że wygrał mój faworyt 😁

Miesiąc temu
Piotr XYZ
Piotr XYZ

ciekawie spolszczyła "at the end of the day" :p

Miesiąc temu
Jace is my husband
Jace is my husband

Cóż uważam, że Patrycja powinna wygrać. Mikołaj to taki śmieszek, fajna osoba, ale nie do modelingu. Oczywiście to tylko moja opinia

Miesiąc temu
Beata Woźniak
Beata Woźniak

Ja też stawiałam na Patrycję

Miesiąc temu
SajkoRomantyk
SajkoRomantyk

Gdzie maseczki? Was nie obowiązują?

Miesiąc temu
Wedrowny GrajeK
Wedrowny GrajeK

Czep się swojej baby!

Miesiąc temu
bercia iks
bercia iks

Kariere robic aby sie upodlic byc jak rzecz a tych ludzi bo to nic dobrego nie da im w zyciu ..szkoda zycia na takie cos ..lepiej byc sprzataczka niz taka modelka .

Miesiąc temu
Dawid Karpiński
Dawid Karpiński

Pani Motylewskiej podziekujemy

Miesiąc temu
M ***
M ***

Ale wieszak z niego. Nic specjalnego. Szkoda czasu na oglądanie takich programów. Masakra

Miesiąc temu
sillygirl.
sillygirl.

Według mnie najlepszy sezon Top Model!! 😍🥰❤️

Miesiąc temu
_ ilaya
_ ilaya

uwazam tak samo, moim zdaniem mieli mocna grupe i bardzo dobrze sie dogadywali

Miesiąc temu
Wiesława Łusiewicz
Wiesława Łusiewicz

Pokazujesz piersi. To zdejm gacie i będziesz naj.......

Miesiąc temu
Wiktoria Popławska
Wiktoria Popławska

Lubieć lubieć

Miesiąc temu
Ka Mil
Ka Mil

A gwałciciel? Miał szansę? 😂

Miesiąc temu
Nastigyal
Nastigyal

@Zuzanna Lasko cieszę się, że zapoznałas się ze sprawa

Miesiąc temu
Zuzanna Lasko
Zuzanna Lasko

@Nastigyal Przeczytaj co napisałam u góry. Wtedy bedziesz mogla sir wypowiedzieć.

Miesiąc temu
Nastigyal
Nastigyal

@Zuzanna Lasko czyli jak morderca jest miły to w sumie nie zrobił nic złego?

Miesiąc temu
Nastigyal
Nastigyal

@Zuzanna Lasko ale wyrok jest jawny i dostępny dla ciebie również, akta sprawy to nie są media xd

Miesiąc temu
Zuzanna Lasko
Zuzanna Lasko

Ale nie stałam po jego stronie bo był "ładny" tylko dlatego, że jego charakter był inny, pozytywny, ale mimo to zwracam szacunek za wcześniej powiedziane słowa.

Miesiąc temu
Julia S
Julia S

Ernescik powinien być XD

Miesiąc temu
Patryk
Patryk

Krupa won

Miesiąc temu
Patrycja O
Patrycja O

Kiedy powtórka programu?

Miesiąc temu
sillygirl.
sillygirl.

Wszystko masz w aplikacji player...

Miesiąc temu
Weronika Olak
Weronika Olak

Będą go lubieć XDDD

Miesiąc temu
Angie
Angie

Czy tylko według mnie Mikołaj nie powala? I te włosy kompletnie do niego nie pasują?

Miesiąc temu
Beata Woźniak
Beata Woźniak

Racja

Miesiąc temu
Galben
Galben

Mnie wgl nie powala żaden człowiek, niemniej uważam, że Mikołaj jest bardzo atrakcyjny. Jeśli chodzi o włosy, zgadzam się z Tobą absolutnie. Natychmiast powinien wrócić do swoich naturalnych, a najlepiej już teraz ogolić się na łyso i na nie czekać (nawet łysy będzie wyglądał lepiej, niż z tym kolorem, który mu uczynili).

Miesiąc temu
fox Lena
fox Lena

Tez

Miesiąc temu
Żelinek Okrąglinek
Żelinek Okrąglinek

Według mnie mega mu te włosy pasują

Miesiąc temu
Pipi Kaczafi
Pipi Kaczafi

Mikołaj spoko ale wydaje mi się że powinna wygrać jedna z dziewczyn, a to że Majki nie było w finale to chyba jakaś pomyłka.

Miesiąc temu
Asia C
Asia C

Gdyby ci uczestnicy konkurowali w innym kraju, np. Francji, Włoszech czy Wielkiej Brytanii, to nawet do finału przeszłyby inne osoby, a wygrałaby pewnie Majka, bo ma absolutnie wyjątkową twarz.

Miesiąc temu
Zuzanna Lasko
Zuzanna Lasko

@Laura. Gdyby była beznadziejna nie zaszła by tak daleko, a to, że jest "irytująca" to już twoje własne zdanie.

Miesiąc temu
Zazuz
Zazuz

@Mokry Kisiel wlasnie, z reszta i tak juz od dawna robi. na szczescie, bo jest swietna modelka

Miesiąc temu
Mokry Kisiel
Mokry Kisiel

Spoko Majka i tak zrobi największą karierę w światowym modelingu

Miesiąc temu
Marta J1
Marta J1

Zgadzam się, moim zdaniem w finale powinni być: Maja, Mariusz i gdyby nie wywaliłi Łukasza to fajnie by było gdyby był on. Ta trójka najbardziej nadaje się na modeli moim zdaniem😁

Miesiąc temu
Beata Czarnocka
Beata Czarnocka

Mikołaj gratulacje dla mnie byłeś faworytem ty i dominik

Miesiąc temu
Roksana Bartosik
Roksana Bartosik

Patrycja by zrobiła większą karierę

Miesiąc temu
Beata Woźniak
Beata Woźniak

I zrobi. Ten chłopak co tok temu wygrał nic o nim nie słychać

Miesiąc temu
Zuzanna Lasko
Zuzanna Lasko

Tak naprawdę to kto wygrał nie ma znaczenia. Jak ktoś ma zachwycić - zachwyci, jak ktoś ma zrobić karierę to ją zrobi. Myślę, że top model jedyne co daje uczestnikom to followy na instagramie i nic więcej XD

Miesiąc temu
Zazuz
Zazuz

i tak jeszcze zrobi na pewno

Miesiąc temu
XCLAUDIAXOXO
XCLAUDIAXOXO

Dokładnie

Miesiąc temu
pudelkozeszpilkami
pudelkozeszpilkami

To był najnudniejszy finał ever....

Miesiąc temu
Nastigyal
Nastigyal

@imlonely możliwe, ale sory w tym roku był i niesmak sytuacją i kiepski montaż, już nie mówiąc o failu z połączeniem z rodxinami

Miesiąc temu
imlonely
imlonely

@Nastigyal jakby... to jest zmontowane tutaj jest nudne a na zywo to sa wielkie emocje, naprawde.

Miesiąc temu
imlonely
imlonely

@sillygirl. kazdy ma swoje zdanie, wiec poco narzucasz innym swoje skoro oni maja juz swoje?

Miesiąc temu
Zuza J
Zuza J

@Nastigyal To prawda, emocje czyt. pytania do rodziny "Jak się czujecie z tym i z tym" albo do uczestników PO RAZ SETNY "Jak wyglądała wasza droga, co teraz czujecie" i na koniec werdykt... Jedynie koncert Ralpha to było coś godnego uwagi dla mnie ;D

Miesiąc temu
Nastigyal
Nastigyal

Hahah to prawda, a najlepszy był tekst Piroga "emocje sięgają zenitu' kiedy mi się przysnelo xd

Miesiąc temu
DAMIEN STEP
DAMIEN STEP

A ja pytam sie czy moglimyscie wstawic tam Boga ? 🍀🍀🍀

Miesiąc temu
nikola hehe
nikola hehe

@DAMIEN STEP a co uważasz o lgbt

Miesiąc temu
DAMIEN STEP
DAMIEN STEP

@Petro Trykovsky mowie prawde zapytaj twoj rzad co oni na prawde chca dla nas zrobic I spojrz gleboko w ich cczy by zobaczyc prawde I tylko prawde 🍀🍀🍀

Miesiąc temu
DAMIEN STEP
DAMIEN STEP

@Petro Trykovsky prawde I tylko prawde 🍀🍀🍀

Miesiąc temu
Petro Trykovsky
Petro Trykovsky

@DAMIEN STEP co ty pierdolisz.

Miesiąc temu
DAMIEN STEP
DAMIEN STEP

@Petro Trykovsky zebyscie zobaczyli jak on pracuje w HEAVEN 💙💙💙

Miesiąc temu
ale _aleksandra205
ale _aleksandra205

też uważam, że bardzo mocny sezon

Miesiąc temu
Mela
Mela

JASZCZOMB POST uwielbiam ajhhahahaha'

Miesiąc temu
imlonely
imlonely

najbardziej crazy sezon

Miesiąc temu
Sylwia :P
Sylwia :P

Śmieszne jak tak szybko wymazali ze wszystkiego Dominica tak jakby go wogóle nie było w programie. A był faworytem, jury również Asia Krupa go uwielbiała przecież, a tu? Trójka Finalistów, a do końca weekendu była czwórka finalistów :)

Miesiąc temu
Sylwia :P
Sylwia :P

@Candy Sweetie po filmie patinki i dramci też mam zmieszane zdanie. Ale tak czy tak już tego nie uda się wymazać gumka do mazania jakiś błąd w zeszycie. A nic się nie wypowiadać czy całkowicie udawać jakby go nie było w programie tym bardziej że zawsze zbierał pochwały od jurorów i był lubiany przez innych osobników. uważam nie na miejscu, no ale pewnie "zalecenie od produkcji"No cóż trzeba poczekać z kilka tygodni jak nie miesięcy na rozwój sytuacji czy dalej będą coś razem się lubić czy już kompletnie tu nie będzie miał życia.

Miesiąc temu
Candy Sweetie
Candy Sweetie

@Sylwia :P jak dla mnie prawda jest już jasna. Gdyby Dominic nic nie zrobił mógłby się do tego przyznać i powiedzieć, że nie zrobił tego (tymczasem napisał jedynie, że nie został uznany jako winny, a to zasadnicza różnica), a co najważniejsze nie byłoby żadnych podstaw, aby go posadzić o taki czyn. Ok, zdarzają się różne sytuacje, ale omówmy się - co druga osoba nie idzie do więzienia za niewinność. Coś w tym musi być i ten fakt jest tylko dopełnieniem dowodów, które już wyszły.

Miesiąc temu
Sylwia :P
Sylwia :P

@Nastigyal no wiesz, nie mnie to oceniać nie znając całej prawdy, ale skoro od sierpnia fundacja o tym niby pisała 🤷🏻‍♀️, a pozwolili mu dojść do finału i teraz go wręcz ośmieszyli. Najlepiej umyć od wszystkiego ręce i wymazać go z czołówki jakby wogóle nie był w programie. Ale taka jest publiczna telewizja. Umywa ręce od wszystkiego. Pozostałym finalistom produkcja kazała usunąć zdjęcia z Instagrama z Dominikiem. Czy to jest normalne zachowanie? Mleko niestety się wylało

Miesiąc temu
Nastigyal
Nastigyal

Dziwisz się, że nikt nie będzie promował osoby która wykorzystała kogoś seksualnie?

Miesiąc temu
Zazuz
Zazuz

@Sylwia :P dokładnie tak!

Miesiąc temu
Ojciec Dyrektor
Ojciec Dyrektor

Dżoana co ty ugotowałaś? Same krupy w tym krupniku

Miesiąc temu
Crazy Smiglo16
Crazy Smiglo16

Ubrala sie jak tania modelka zero gustu

Miesiąc temu
szy mek
szy mek

Ty niby lepiej wygladasz? XDDDD

Miesiąc temu
Missiulka cs
Missiulka cs

Na pewno ona wybierała co ubierze na finał xd

Miesiąc temu
imlonely
imlonely

a ty na pewno jestes bogatsza

Miesiąc temu
Jude !
Jude !

jeden z najgorszych sezonów

Miesiąc temu
Marta
Marta

Co za clickbait.

Miesiąc temu
Maria Motulewicz
Maria Motulewicz

@Marta mi też nie. W ogóle

Miesiąc temu
Oliwia marin
Oliwia marin

@Marta mi nie przyszedł do głowy Dominik

Miesiąc temu
Marta
Marta

@Maria Motulewicz Bo pierwsze co przychodzi do głowy to Dominic. A nie o niego chodzi w tytule

Miesiąc temu
Maria Motulewicz
Maria Motulewicz

co czemu

Miesiąc temu
Robert ŻAK
Robert ŻAK

Mikołaj to będzie 6 grudnia nie zrobi kariery na świecie jest pełno takich mikołajów coraz gorszy ten program

Miesiąc temu
Robert ŻAK
Robert ŻAK

@never mind jasne pewnie jesteś pasztetem który marzy o przystojnym gościu daj sobie siana z pisaniem takich cienkich docinek nikt tu nie mówi o zostaniu modelem ok

Miesiąc temu
never mind
never mind

@Robert ŻAK zanim zaczniesz byc modelem to naucz się składac zdania, bo nikt się z tobą nie dogada

Miesiąc temu
ST tea
ST tea

@Robert ŻAK to ze tobie w zyciu z uroda i wdziekiem nie wyszlo nie znaczy ze innym nie wyjdzie

Miesiąc temu
Robert ŻAK
Robert ŻAK

Serio i mieszka bali była modelka i jaka kariera bieganina na średnie pokazy niszowe wiecznie prawie dla żółtych daj spokój ok

Miesiąc temu
Wiktoria Smaka
Wiktoria Smaka

@Robert ŻAK znawca modelingu się odezwał. Polecam kanał Pantinki gdzie komentuje program i jak to wygląda od strony modelingowej. Była modelka, która prowadziła nawet własną agencje modelingową. Według niej też Mikołaj powinien wygrać a jest to dziewczyna która siedziała długo w tej branży

Miesiąc temu
Panoramix
Panoramix

babcia krupa juz dzła by sobie spokuj.....xd

Miesiąc temu
Ania Shirley
Ania Shirley

Z pisaniem komentarzy też możesz dać sobie spokÓj...

Miesiąc temu
Pinex 123
Pinex 123

Ja się cieszę że Mikołaj wygrał .😃

Miesiąc temu
paweł szczepanik
paweł szczepanik

ja tez

Miesiąc temu
Lunatyczka
Lunatyczka

Zapomniałam, że finał był wczoraj i przeczytałam sobie spojler... najgorzej

Miesiąc temu
Dorota Kiełczewska
Dorota Kiełczewska

No cóż skandal się zrobił wokół programu

Miesiąc temu

Kolejny

Cyberpunk 2077 - Our Commitment to Quality

5:10

Cyberpunk 2077 - Our Commitment to Quality

Cyberpunk 2077

wyświetleń 2,3M

PIRÓG O AFERZE KRUPY I PISAREK

02:26

PIRÓG O AFERZE KRUPY I PISAREK

Party

wyświetleń 51K

WPADKA W TOP MODEL. Joanna Krupa komentuje

01:13

Ralph Kaminski - Opole 2016  "Scena Alternatywna"

19:07

Skandal w TOP MODEL?

10:39

Skandal w TOP MODEL?

Aleksandra Żuraw

wyświetleń 263K

Cyberpunk 2077 - Our Commitment to Quality

5:10

Cyberpunk 2077 - Our Commitment to Quality

Cyberpunk 2077

wyświetleń 2,3M

Full Face Using FROZEN Makeup Challenge 🥶

14:47

CZY CHCIAŁABYM BYĆ Z NOWCIAXEM?

26:20

CZY CHCIAŁABYM BYĆ Z NOWCIAXEM?

MURCIX

wyświetleń 1,5M

Pierwsza Miłość - "Nie walcz ze mną"

1:50

Pierwsza Miłość - "Nie walcz ze mną"

Pierwsza Miłość

wyświetleń 53K