Bartosz Fiuk
Bartosz Fiuk

Stifler pamiętasz jak ci Jacek dał polizać pento?

Godzinę temu
IVO
IVO

Chce wiedzieć co wy bierze cię

2 godzin temu
STANDARD
STANDARD

IQ na minusie anala

2 godzin temu
kasia rybczynska
kasia rybczynska

Trzeba miec siano w glowie zeby tatuaze robic na twarzy

3 godzin temu
grnssj Garden
grnssj Garden

ALAN PRZEGRAŁEŚ . LODZIK WOJTKOWI I BYLA WYGRANA.

3 godzin temu
Marcin eSa
Marcin eSa

za faule bo zes udawal ze byles kopany po jajach przegrales walke i teraz sie tlumaczysz

3 godzin temu
Michal Slota
Michal Slota

Myśle, ze Adrian Polak wygrał ta walkę niejednogłośnie

3 godzin temu
Patrynia Jackpot
Patrynia Jackpot

Askrenem i nie był mistrzem ufc xdd

3 godzin temu
M4G3 M4G3
M4G3 M4G3

Ale ma gały wyjebane, nie mówcie że nie xD

3 godzin temu
Jaroslaw Przygocki
Jaroslaw Przygocki

Polak jest tak słaby, że nic nie potrafi wymyślić ani w MMA ani we freestyle

3 godzin temu
Nemezis 28
Nemezis 28

BKS!!!

3 godzin temu
Dadan13
Dadan13

Stifler jest dowodem na to żebyście dzieci fani nie brali mefedronu, łeb wytrzepany na zawsze..

3 godzin temu
fiona
fiona

Stivi może jakiś odcinek z Normanem Parke? 🙏🙏

4 godzin temu
Himen
Himen

Stifler jak był młody to wpadł do kotła z fetą

4 godzin temu
BraciaXmetin
BraciaXmetin

Stifler z Pashą na fame 11!

4 godzin temu
M1CHNIK
M1CHNIK

tak swoją drogą nie ściągasz kolczyków na sparingach ? :v

4 godzin temu
Olek Runkiewicz
Olek Runkiewicz

Szkoda ze tacy idioci trenują w wca obok znanych nazwisk...

4 godzin temu
falimba
falimba

co tu sie odjebalo

4 godzin temu
Krzysztof Plich
Krzysztof Plich

Szliflier tez mnie iretuje ale hak lubi zwierzęta to ma szacun .

4 godzin temu
Krzysztof Plich
Krzysztof Plich

Rozal szacun dla Ciebie. Ogulnie Cie nie lubie nie wiem dla czego. Moze poznal bym Cie osobiscie. Przypominasz mi mnie troxhe.

4 godzin temu
Lukasz Lewandowski
Lukasz Lewandowski

Ale stifler jest na fukany oczy jak 5zl

5 godzin temu
Steel Banging
Steel Banging

Pozytywny film!

5 godzin temu
KOCI OGON
KOCI OGON

Sakmaj Dik

5 godzin temu
Wojtek Bujacz
Wojtek Bujacz

Siema STifler! Czubku TY Lapa i sub leci 💪💪😂

5 godzin temu
Wojciech Wasiel
Wojciech Wasiel

Nissan rubbish

5 godzin temu
Kujajor Mokrogórski
Kujajor Mokrogórski

Co to za dziwadło

5 godzin temu
IncoGnito IncoGnito
IncoGnito IncoGnito

SKUMAJCIE CO STIFLER MA POD PACHĄ Xd ALBO KTOS MU NASRAŁ ALBO KWASEM SIE POCI HUEAAAAA

5 godzin temu
Janek Winiarski
Janek Winiarski

Po pierwsze Askrenem nie Askamem, po drugie on nigdy nie był mistrzem ufc, po trzecie on jest największym drewnem w stujce w historii MMA

5 godzin temu
Patryk Rem
Patryk Rem

Stifler dobrze chyba zrobiony🤪🤪🤪

5 godzin temu
Jan Matejko
Jan Matejko

Byłeś,jesteś i zawsze będziesz frajerem😂

5 godzin temu
Marcin Maciejewski
Marcin Maciejewski

Stifi się chyba szykuje na 11 lub 12. Z kim choćbyście żeby zawalczył

5 godzin temu
AleSzoty
AleSzoty

Alanik w każdej walce wygrał(według niego)

5 godzin temu
JJ Martin
JJ Martin

4:21 myslalem ze to ten moment Qtasem otworzy

5 godzin temu
Jakub Bruzdewicz
Jakub Bruzdewicz

nie chce mi sie ogladac tego cringe. niech ktos napisze czy ja wyruchal na koncu, dostane powiadomienie ;)

6 godzin temu
GRZEGORZ FRANKE
GRZEGORZ FRANKE

a gdzie analin Piotr pająk ?

6 godzin temu
Marcin P
Marcin P

ale leb ;) kurs na wózki widłowe lepiej zrób

6 godzin temu
Noras Młody Rockman
Noras Młody Rockman

Alanik ..przegrywałeś ,ogólnie ..nie wina sędziów ..raz też przegrałeś z pająkiem ..ale po znajomości dali Co szansę ..i teraz też przegrasz ,ale życzę powodzenia .

6 godzin temu
Przemek Matkowski
Przemek Matkowski

Top

6 godzin temu
ermol 87
ermol 87

Od kiedy kursy podajemy w złotówkach? xD

6 godzin temu
SIEMAJD
SIEMAJD

mordo mój stary nawet podaje kurs w złotówkach a obstawia od 6 lat

2 godzin temu
zbyeegh
zbyeegh

teoretycznie kurs odpowiada 1 złotówce postawionej np jesli postawisz zlotowke na tancule to wygrasz 1,10 zł wiec ma to sens

3 godzin temu
LKSkombornia
LKSkombornia

co to za wynalazki ? zabłądziłem znowu, muszę odstawić wódę

6 godzin temu
Androjde Makaveli
Androjde Makaveli

stezenie iq na tej sali jest nizsze niz temperatura powietrza na Syberii

6 godzin temu
Jakub Przeniosło
Jakub Przeniosło

Byłem chyba jedną z nielicznych osób w Polsce, która doceniała kreację i dystans do siebie Stilfera myląc ją z inteligencją, ale po zrobieniu sobie tylu dziar na twarzy stwierdzam, że się myliłem..Wszyscy mieliście rację...

6 godzin temu
remqq
remqq

Ben Askren nie był mistrzem UFC, był mistrzem Bellatora i ONE Championship.

6 godzin temu
Dorian
Dorian

Stifler nie ogrania do końca o co chodzi w tych kursach:), ale chociaż śmiesznie się to ogląda

6 godzin temu
Ambasador w Czajnatałn
Ambasador w Czajnatałn

Nie? Nie? Nie? Niem.z 30 parę razy. I ta udawana maniera...Jakbym słyszał Dodę 15 lat temu. A oglądał Dagmarę z królowych życia...

6 godzin temu
Sobieraj
Sobieraj

Stfiler jak mozesz z tym idiotą rozmawiac wgl, nie pamietasz jak sie zachowywal w WSS w stosunku do Ciebie bo nie potrafi pić i mu odwalało? ... :(

6 godzin temu
skubikowski
skubikowski

1:08 pojawia się typ, którego ferrari posłał do świata, którego nie znacie.

6 godzin temu
N3XT
N3XT

Stare i nudne już to

5 godzin temu
skubikowski
skubikowski

Stifles pierwsze zdjęcie z kasjo wrzucił na swoje IG po jego fejmie choć razem byli w programie, to wrzucał foty z innymi ziomkami ;)

6 godzin temu
Pro Kli
Pro Kli

Anal gada o niesportowym zachowaniu a zbijał kopy na jaja i mówi ze 1 punk był odjęty za uderzenie w tył głowy a był odjęty za niezastosowanie się do komendy która i tak była (niesłuszna) już nie mówiąc o tym ze pajak mógł go wtedy skonczyc . I kto się nie sportowo zachowuje żeby nie wstyd

6 godzin temu
xyz Xyz
xyz Xyz

Askren nie był mistrzem UFC, pozdro

6 godzin temu
Damian Orliński
Damian Orliński

Stifler nie nagrywaj jak jak jesteś porobiony , nigdy !

7 godzin temu
yessir
yessir

Stifler dobrze nacpany

7 godzin temu
Misiek 99
Misiek 99

Mój ulubiony jupiter

7 godzin temu
Ave Ja
Ave Ja

Siema Stifler daje suba 👊😁

7 godzin temu
Mistrz Gry
Mistrz Gry

fajny ten stifler, taki nie za mądry

7 godzin temu
Kacper MK
Kacper MK

a jak przegram to zwracasz? :D

7 godzin temu
Śląski Miłośnik Kolei
Śląski Miłośnik Kolei

Trump był pewny wygranej z Bidenem a jednak przegrał

7 godzin temu
TokiYT
TokiYT

Ale Askren mistrzem nigdy ufc nie był

7 godzin temu
ATATJOM
ATATJOM

POZDRO OD MURAŃSKICH!!!

7 godzin temu
Tomek Osipiuk
Tomek Osipiuk

Stifler dobra mordzia :)

7 godzin temu
Bogo 99
Bogo 99

lubie obu ale pająk go zjedzie jak dziecko :D

7 godzin temu
Kris kristoferson
Kris kristoferson

Stara Gwardia 💪 WS 💪

7 godzin temu
chlebson
chlebson

Teraz wojtek gola vs stifle Na famemma

7 godzin temu
Ksiądz Proboszcz
Ksiądz Proboszcz

Jestem vege. Chyba poto co niektórzy są vege żeby się tym chwalić

7 godzin temu
Hycel Bem
Hycel Bem

Mam wrażenie że Stifler z wiekiem jest coraz głupszy

7 godzin temu
Michał
Michał

Alan przy Pająku miał słabą kondycję a Stifler jeszcze gorszą od Alana

7 godzin temu
xliptonn
xliptonn

LoL 777 tys wyświetleń

7 godzin temu
marcelek raperek
marcelek raperek

Dobro wraca dziku👍

7 godzin temu
Kamil Marek
Kamil Marek

Nie dziwne że Anal ma problem do Ferarki jak trenuje z Polakiem XD

7 godzin temu
Bagins
Bagins

Jak nie sportowe zachowanie bo upomina się o swoją wygraną? Jak zawodnicy nie będą się upominać to sędziowie jeszcze bardziej będą lecieli w kulki

7 godzin temu
Kamyczek_
Kamyczek_

6 treningów w tygodniu to mało polak 😕 malczyński robi 2 razy dziennie

7 godzin temu
Przemek Mantanna
Przemek Mantanna

Zadaj mi jakieś normalne pytanie Na to stifler "Jak się pisze według" 🤣🤣🤣

7 godzin temu
Osky
Osky

Wetłuk ciemniaku.....

27 minut temu
Deadpool
Deadpool

08642

7 godzin temu
Krzysztof Wojtyla
Krzysztof Wojtyla

Tylko kasio ma chyba równiej pod sufitem bo przynajmniej łba nie działa a stif wygląda teraz jak jakiś rumun

7 godzin temu
xliptonn
xliptonn

5:58 no to ja chciałbym zobaczyć trylogię z ferrarim bez zasad jak dostajesz na łeb farmazonie ⌛

7 godzin temu
Krzysztof Wojtyla
Krzysztof Wojtyla

Wygląda jak don kasio

7 godzin temu
Daddy long Foot
Daddy long Foot

Pajak odbierze swoje, ale ten jakos inny wiec niech się dzieje sportowa walka

7 godzin temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

Śmieszni

7 godzin temu
Karo Wu
Karo Wu

Widac niestety efekty brania narkotyków u jednego i drugiego😣

7 godzin temu
Krzysiek's
Krzysiek's

@Karo Wu mordo patrzysz na świat w ciemnych okularach To jest mma emocje, adrenalina trzęsienie się jakieś szybkie ruchy to raczej normalka

6 godzin temu
Karo Wu
Karo Wu

@Krzysiek's sposób zachowania, ciagłe rozedrganie ciała, brak skupienia, chaotyczność...

7 godzin temu
Krzysiek's
Krzysiek's

Co XDDDD Gdzie masz te efekty

7 godzin temu