beata kula
beata kula

SYNU JESTES NIEDOUCZONY I NIE ZABIERAJ GLOSU NAD CZYMS CZEGO NIE ROZUMIESZ

3 godzin temu
Dany Wu
Dany Wu

Koszalin nie jest nad morzem🤦‍♂️

5 godzin temu
The Black Pistols
The Black Pistols

Zajebiście powiedziane <3

7 godzin temu
Mateusz Mazur
Mateusz Mazur

No ile razy go będę słuchał będę płakał że śmiechu jest mistrzem !!

7 godzin temu
Gosia Kruszecka
Gosia Kruszecka

Przepraszam, ze moze zadam głupie pytanie, ale nie mieszkam w Polske: Kim jest ten drugi dziennikarz obok Ziemkiewicza?

7 godzin temu
Jim Askham
Jim Askham

Ale teksty to dobre lecą hehe... Zjarany pękałem ze śmiechu....

8 godzin temu
Jim Askham
Jim Askham

Za chade to pewnie poleca hejty.... A tak poza tym to ostatnio wyszedł jego nowy kawałek mimo że go z nami nie ma.... Chada - jak nie być szczęśliwym

8 godzin temu
Kazimierz Kiełkowicz
Kazimierz Kiełkowicz

TVN to nie TVP. Porównywanie tych stacji to nieporozumienie. pllong.info/head/tpWTq26luYyarWA/wideo.html

9 godzin temu
Pietrucha xd
Pietrucha xd

8:12 już ją lubie hehe

9 godzin temu
san sebastian
san sebastian

Bęęgg! Jedziesz równo, i to jest zaje!

10 godzin temu
bas_sko
bas_sko

5:27 :D Wiktoria Woźniak pusta koperta.. Czy to TA tępa dzida od Mozarta ? :D

11 godzin temu
Sebastian Janek
Sebastian Janek

Kocham Cię !

19 godzin temu
Maciej Sowa
Maciej Sowa

you make my day

Dzień temu
MrWrgh
MrWrgh

Jak jest za dużo komików w jednym miejscu ...to nie jest wcale śmiesznie ... takie igrzyska kto powie coś z czego będzie rżeć publika

Dzień temu
Mateusz Pillich
Mateusz Pillich

Leja rządzi

Dzień temu
Oko Wielu
Oko Wielu

intro jest Zajebiste bo krutkie 😀

Dzień temu
won spierdalc
won spierdalc

Mało praktyczna parada sprzeczności i epatujący nadmiarem zbędnej wiedzy J. Z.

Dzień temu
Konrad Kudzia
Konrad Kudzia

Niski poziom zartu latwo poznac po liczbie wulgaryzmow na minute...

Dzień temu
Małgorzata P.
Małgorzata P.

O nie, ksylofonista zagra uwerturę Carmen na ksylofonie, ale wykonawcy dico polo? Nie sądzę, ponoć oni nie używają w ogóle czarnych klawiszy...

Dzień temu
The Bum (pl)
The Bum (pl)

Staraj się tam z tymi opisami, czyta się 👊

Dzień temu
artur lichy
artur lichy

Kozacko !!! Jak dla mnie sztosiwo 😁😁 czekam na kolejną nutę 😏

Dzień temu
Grzegorz Winkowski
Grzegorz Winkowski

To są dzwonki a nie cymbałki, cymbale 😆

Dzień temu
Mateusz Karczewski
Mateusz Karczewski

masakra żeby jakiś standuper wnioskował o 100 tys i ... dostał.

Dzień temu
b0y
b0y

Szukałem złota a znalazłem diament 😍😂

Dzień temu
Adam Zubiwicz
Adam Zubiwicz

Aleeee Michaaaaał... zebys nie wyszedl na cymbalka, tak się gra na ksylofonie: pllong.info/head/2JiapHmqu4R7zn0/wideo.html

Dzień temu
Vuodeck
Vuodeck

Ile jadu w tym co mowisz xD niby jad, ale miód

Dzień temu
TOMA HAWK 7
TOMA HAWK 7

3maj się Leja

2 dni temu
Tobiasz Saga
Tobiasz Saga

Michau brawo

2 dni temu
zdobysław zasada
zdobysław zasada

Synek, nie rozumiem czemu "artyści" jak Ty mają dostawać rekompensatę za utracone dochody skoro ja jako elektryk nie dostaje takiej rekompensaty 💩

2 dni temu
Demon 666
Demon 666

Bo rząd ma zwykłego Kowalskiego głęboko w dupie

6 godzin temu
daniel daniel
daniel daniel

ale walą tempych moherowych pajacow w chooya

2 dni temu
Dżoana
Dżoana

ostatnie mnie rozbawiło.. hahahhahah "Możesz do chuja przestać dzyndzolić na tym gównie"

2 dni temu
Łukasz Lewandowski
Łukasz Lewandowski

Ratowaniem sektora byłoby otwarcie instytucji kulturalnych, a nie rozwijanie systemu socjalnego.

2 dni temu
dr Paj-Chi-Wo
dr Paj-Chi-Wo

Co tam robi stramik?

2 dni temu
terker black
terker black

Stary Fajnie sobie radzisz . Ciesze się,że potrafisz zrobić coś z nic i zarabiasz :₩

2 dni temu
Jakub Bukowski
Jakub Bukowski

Szok, ludzie wylewają pomyje na artystów. A nie powinno nikogo dziwić gdy od początku pandemii pieniądze są marnotrawione. Na telewizję, na wybory, na niezrealizowane przetargi, na kulturę, itd. A gdyby tak te wszystkie pieniądze od początku pandemii wpompować w służbę zdrowia ? Tam gdzie naprawdę jest to potrzebne. Każdy wie jak wygląda w polskim szpitalu. Każdy stał w kolejce do lekarza. Może zamiast się kłócić zacznijmy budować od podstaw.

2 dni temu
Elawinka
Elawinka

Pliiiz, niech ktoś zrobi kompilację "alee Miiiichał" ze wszystkich Mini Leja Show 😂

2 dni temu
Marek Czarek
Marek Czarek

Ej serio Michał, Twoje filmy nigdzie się nie pokazują

2 dni temu
Karol Jedrzejczak
Karol Jedrzejczak

Wiktoria Woźniak - pusta kopetra xD

2 dni temu
DE XT
DE XT

Japierdole ale ignorancja dla ksylofonistow xd

2 dni temu
Mafioso
Mafioso

Rząd się wycofał z tego i nie dostaną kasy

2 dni temu
Michal Kwiatek
Michal Kwiatek

ej - nie cymbałki tyko dzwonki - nie ma takiego czegoś jak cymbałki :)

2 dni temu
Malincj
Malincj

Michał, umyj samochód! Masz teraz dużo czasu. Nie wstyd Ci jeździć takim upierodlonym Seicento?

2 dni temu
Kazimierz Warchol
Kazimierz Warchol

Niestety... zeby sluchac i zrozumiec p. Jerzego Ziebe to najpierw musi byc w glowie wszystko na swoim miejscu.

2 dni temu
GRAZYNA KARWOWSKA
GRAZYNA KARWOWSKA

slabo!

2 dni temu
Dominacja
Dominacja

Nie powinien wchodzic w polityke za gleboko, a w ekonomie to juz wgl. Przychod jest lepszym miernikiem niz dochod. Np gdyby brac pod uwage dochod firma zatrudniajaca 1000 ludzi, a osiagajaca dochod rowny 0 nie dostala by nic

2 dni temu
koshko
koshko

tak studenci i licealisci mieli myslec co dalej, no napewno. zwlaszcza ze nikt. w tym wieku nie ma porzadnego doswiadczenia ani z prawem, ani z polityka ani z praca w sejmie, Leja wes nie pierdol, i zamiast krytykowac bys zrobil cos zeby temu strajkowi pomoc bo KOBIETY tez walcza o twoje prawa w tym chorym kraju. Jak nie pomagasz to lepiej siedz cicho. uwielbiam typow ktorzy w sprawie ni epomagaja ale ochoczo krytykuja i sami nie proponują ani nie zabierają sie za alternatywne niby LEPSZE działania. Jak nie robisz niczego (alternatywnego do strajku kobiet) zeby cos zmienić a tylko krytykujesz to powiedz mi jaki w tym jest kurwa sens?

3 dni temu
Stefan Burczymucha
Stefan Burczymucha

8:42 - Dziwna sytuacja , jak to nazwiecie po imieniu?

3 dni temu
Kamil Pitera
Kamil Pitera

Wiktoria Woźniak (pusta koperta) leżę 😂😂😂😂😂

3 dni temu
Yoda Son
Yoda Son

Panie Leja stand-up ujdzie .....ale politycznie to idź Pan w piz*u...

3 dni temu
Ania Ania
Ania Ania

Opisy uwielbiam czytać więc staraj się dalej 🙂

3 dni temu
Tata Majk
Tata Majk

Cenię za kontent, ale nie pchaj się w tematy, w których jesteś zerem. Ksylofon to świetny instrument i nie ma nic wspólnego z cymbałkami. Ksylofon ma drewniane płytki i jest bardzo drogim instrumentem - technika gry na nim wymaga wielu lat pracy. Koncertowy ksylofon oscyluje w granicach 20 tys. złotych: www.prodrum.pl/adams-ksylofon-concert-4-okt-rama-voyager-id-7286. Cymbałki są podobne bardzi do wibrafonu :) Tu i tu mamy metal.

3 dni temu
ana bre
ana bre

Dzięki Michał, nie miałam pojęcia

3 dni temu
Tomasz Białas
Tomasz Białas

"Było cymbalistów wielu, Ale żaden z nich nie śmiał zagrać przy Jankielu" Adam Mickiewicz: Pan Tadeusz

3 dni temu
TakieTam
TakieTam

Syn Harrego i Drako 😂😂😂😂

3 dni temu
Piotr Kuberski
Piotr Kuberski

Wiesz co... Tutaj chodzi o to, że małe i średnie firmy dostały 5 k zł pożyczki z UP i maksymalnie 3 razy po 2k zł z tarczy. Oni też zatrudniają ludzi, mają kredyty i zobowiązania. Dlatego ludzi to wkurwia, że Ich firmy dostały po 500 tysięcy a Oni jakieś ochłapy. Przedsiębiorcy, też zatrudniają ludzi, i muszą im zapłacić co miesiąc wypłatę, opłacić ZUS itp. i zrobili to ze swoich oszczędności, a Państwo to gówno interesowało. Przestańcie biadolić. Taki macie zawód i takie ponosicie ryzyko. WSZYSCY powinni dostać tyle samo. Nie ma gorszych i lepszych.

3 dni temu
Qba Q
Qba Q

Hahah ale złoto! :D

3 dni temu
Paweł Zimnowłodzki
Paweł Zimnowłodzki

Intro przewijam bo serio 🙈🙊

3 dni temu
RuszDupe
RuszDupe

Czyli Jebać Disco Polo? 🤷‍♀️

3 dni temu
Monaszka K
Monaszka K

Ja czytam opisy :)

3 dni temu
Tomasz Figiel
Tomasz Figiel

ARTYSCI NA BARYKADY! Dalej po swoje!(tj. WASZE). Juz pocorn kupilem, "Do bojuuu Pooolskooo, do boju...." Jakie to będzie ciekawe!.... Widowisko, może sie udać i za dramo talaków nie będą brać bo jakieś tam rozrywki dostarczą ludowi uciemiężonemu. Jak tak bedzie to chuj biorę to w ciemno, bierz moje pieniądze i walcz! Ale co ja pacze, co ja pierodole, nie tu nie teraz i nie z Wami. Ni epozdrawiam ;P ;)

3 dni temu
Astrotaur
Astrotaur

Generalnie ok, ale czemu cymbał wytrząsa się nad ksylofonem i ksylofonistami...?

3 dni temu
eloelo
eloelo

Ale Miiiiiichał, co to za ratowanie artystów pieniędzmi podatników? Najpierw rząd zabiera im pracę, a potem ich karmi za darmo z mojej pracy. A może mnie wku bayer full, Beata K i bracia pi? Prezes powiedział, jak nie umiecie sobie poradzić, to się do tego nie nadajecie. Może po prostu się do tego nie nadajecie? Czas skończyć żebrać i zmierzyć się z rzeczywistością.

3 dni temu
M N
M N

Ale chujowe intro

3 dni temu
PuLpeT1290
PuLpeT1290

Michał Leja mówi o Don Wasylu. Czyli wszystko jasne... Naśladuje Rafała Paczesia

3 dni temu
Grzegorzu90
Grzegorzu90

Hmm czyli dostaną płace za pracę którą nie wykonają. Czy wszyscy nie powinni dostać za pracę której nie wykonają bo ja np nie zrobiłem dużo rzeczy.

3 dni temu
Tomasz Szymaniak
Tomasz Szymaniak

Sluszne

3 dni temu
Krzys Pal
Krzys Pal

Ale skoro się nie opłaca, to po co to robić. Podatki i prawo równe dla wszystkich.

3 dni temu
Krzys Pal
Krzys Pal

Do roboty a nie po zapomogę ode mnie.

3 dni temu
wesol69
wesol69

Ktoś tu potrzebuje maść na ból DUPY.

3 dni temu
aga anka
aga anka

ale miiichaał....... ksylofon kosztuje od 2-20tys zł.

3 dni temu
Łukasz Zalewski
Łukasz Zalewski

no kużwa Michał. pierdolisz. ile mozna czekać? nie mozesz co 0.5h filmiku puszczac? Wygrałeś mnie Twoja dziewczyna jest jak stajnia... u know :) luv u :*

3 dni temu
Macias
Macias

Co nie zmienia faktu że rząd wydał 2 miliony na braci Golec, którzy nawet w radiu czy tvp przed pandemią nie lecieli zbyt często.

3 dni temu
Michał Koziński
Michał Koziński

...ale Miiiiichał 😅 Przez ostatnie sekundy coś mówiłeś, a ja się zastanawialem czy tę meldyjkę na cymbałkach to napisałeś czy uderzałeś w losowe dźwięki

3 dni temu
Marek Krzykała
Marek Krzykała

jazda po dzwonkach - dla noobów cymbałkach... słabe, mega! To jak nazwać ciebie "kabareciarzem", no takie śmieszne żarty...

3 dni temu
Piotrek Borzykowski
Piotrek Borzykowski

To intro jest totalnie kozackie

3 dni temu
Michał Grygorjew
Michał Grygorjew

Wszyscy w dupie, gastro w dupie, handel w dupie, kultura w dupie... Co zostało? Biedra, lidl I Tesco... Oj Michał jak ja Cię rozumiem

3 dni temu
Aro cola
Aro cola

najlepsze jest bayer zablokował komentarze na filmikach i dodał w opisach przy nie których filmach ilość odsłuchań kilkunastu milionach a niżej jest info ledwo milionie odsłuchań pllong.info/head/zceufLCdsK1_noU/wideo.html

4 dni temu
Paul Exkiller
Paul Exkiller

Bayerful i fani dali kciuka w dół...

4 dni temu
Grajmy Razem Janek Pawlak
Grajmy Razem Janek Pawlak

Halooo, to o mnie filmik:) pllong.info/head/0cS7eKCaso2du58/wideo.html Pozdrawiam

4 dni temu
Slawek Rybek
Slawek Rybek

Ciekawe czy tak samo było z jej molestowaniem jak z Lenha Dunham :D jak tak to słabo jak nie to jeszcze słabiej. A tak w ogóle to całkiem śmieszna babka

4 dni temu