Maksymilian Matuszewski
Maksymilian Matuszewski

Jeszcze nie tak dawno był do tej nuty dobry klip wideo zrobiony

32 minut temu
Aleksandra
Aleksandra

Brzmi jak Mlody Zgred

57 minut temu
Marcin Kołodziejczyk
Marcin Kołodziejczyk

nie wstawiajcie takiego gówna na kanał, na który są wrzucane kawałki PRO8L3M-u, pls

2 godzin temu
Witus_V12
Witus_V12

Czy ktoś wie co to są za buty? te pomarańczowe

2 godzin temu
W B
W B

sztosssssss

2 godzin temu
Jan Van
Jan Van

Ale shit.

3 godzin temu
RobiWilliams robi
RobiWilliams robi

paluch to nawet ze szpakiem nagrywa bo widzi w tym sos i wie co sie sprzeda z guralem czy peja by już nie nagrął bo wie co by z tego wyszlo xd

3 godzin temu
Mr. Myzteziz
Mr. Myzteziz

przechuj kawałek ♡

4 godzin temu
Jakub Kwiecień
Jakub Kwiecień

Można użyć tego beatu non profit? Jest taki nieziemski

4 godzin temu
Jakub Kwiecień
Jakub Kwiecień

Ps. Obiecuję że nie zawiode I nie zmarnuje beatu p. Steeza

4 godzin temu
Mona Smaisa
Mona Smaisa

Jak dla mnie 💣👌mega

9 godzin temu
feedbackloop
feedbackloop

śmierć jest celem a życie wyrokiem

9 godzin temu
MAREK
MAREK

Elo

9 godzin temu
Łukasz Jedynak
Łukasz Jedynak

taka tak opowieść z Paryża :)

9 godzin temu
9 Caro Label
9 Caro Label

Kurwa moje marzenie to być u ero na ficie albo odwrotnie ♦️ Pozdro

11 godzin temu
WhiteBoyVanilla
WhiteBoyVanilla

onawariatamanakalorie

12 godzin temu
Disel Sined
Disel Sined

A to autobus od friza ? 😂

13 godzin temu
KARLitO'sSB _N-D-N_
KARLitO'sSB _N-D-N_

Pańcze best

13 godzin temu
KARLitO'sSB _N-D-N_
KARLitO'sSB _N-D-N_

Tatkowi ostatni brawar to jest komedia 💪

13 godzin temu
J M
J M

Słuchałem ostatnio wywiadu ze Steezem. Czekajcie jeszcze na Pro8l3m w 2k20. DOCZEKAŁEM.

13 godzin temu
conston channel
conston channel

Ujebali teledysk :( Ale był zajebisty

13 godzin temu
Faj Czi
Faj Czi

Kurwa ale wjeżdża, aż dojebalem 10 kg obciążenia😎 naprawdę sztos, POZDRO dla trenujących życie

14 godzin temu
Grzegorz Nowak
Grzegorz Nowak

dokładnie to samo, tylko jakąś dekade wczesniej

14 godzin temu
Kacper Sławiński
Kacper Sławiński

Już nie będzie jak wcześniej...

14 godzin temu
DanielS1996
DanielS1996

Tosz to kurwa jest mega mocne

15 godzin temu
mikin lirou
mikin lirou

Siedze w domu z kobitą, dzieciakami i słucham tego🤯

12 godzin temu
LOLO Bacck
LOLO Bacck

Piękne ❤️

15 godzin temu
pspolista
pspolista

Sztos

15 godzin temu
Kacper Czachurski
Kacper Czachurski

fituje w playliscie niczym nóż

15 godzin temu
Enterteg
Enterteg

Steez królu!

16 godzin temu
carvel83
carvel83

838383838383838383838383838383838383838383838383838383838383838383838383!

16 godzin temu
DeRHaX
DeRHaX

2.07 Chuj ci W pape

16 godzin temu
Arosław
Arosław

Daj naczynia, to kurwa pomyje

17 godzin temu
2020 LOVE X.X.X
2020 LOVE X.X.X

Yang milih allah like 800 ya yang milih dajal abaikan saja.

18 godzin temu
Nayerbany Ziom
Nayerbany Ziom

Ten pierwszy kawalek dojebany

18 godzin temu
MrBeetrootz
MrBeetrootz

Schowaj się w schronie, posmaruj skronie, zasiej peonnie, pomyśj o tronie, idź nakarm słonie, nakremuj dłonie, Oskar ty dzwonie, chujowe, co nie?

18 godzin temu
ahus suha
ahus suha

2020 buja jeszcze lepiej

19 godzin temu
Miras Z
Miras Z

zaraz odpalam to w aucie i wbijam na autostradę 🎊podoba mi się 🥇

19 godzin temu
MI CRO
MI CRO

CHYBA SIĘ URODZIŁ 1983

19 godzin temu
XozzixX !
XozzixX !

Sztosik nutka ten kto policzy ile było słowach tak bardzo dostanie 4 suby

19 godzin temu
XozzixX !
XozzixX !

Zajebista nutka oki śpiewa kozak a paluch zajebiście

20 godzin temu
d r i p
d r i p

Mógłby ktoś wbić na kanał ocenić dopiero zaczynamy zajawkę, nie mamy za bardzo sprzętu i warunków ale będziemy robić to z czystego funu pzdr z fartem

20 godzin temu
kubakk
kubakk

0:42 jezu zxbrv tak cię szanuję za ten bas, szkoda że tylko raz tak jebnął dobrze w całej nucie :( ale i tak ten beat to złoto

20 godzin temu
dobraeszaplycu
dobraeszaplycu

Tak mi mijają dni

20 godzin temu
Kimos
Kimos

[Intro] - Ty, dzięki za tego chama, mam z niego małą pensję teraz - Tak? A do mnie tak nie przyjeżdżał, sezonowiec - Ty, ale jak on nie pije, siedzi w domu z kobitą i z dzieciakami i wali tam? - Nie on jeden [Zwrotka 1: Oskar] Ona sama i wyje Ja brama i piję Ziomek grama nabije Bo życie ciężkie jak kajdan na szyję Dzwonią kurwy - dawaj, przyjedź W tą stronę cierpem, w drugą dam na bilet Wie co ją czeka i wpada na chwilę Cyrk bez pieniędzy, ona dama ja klient Seria pomyłek Miałem hajsy, a nie zapłaciłem Miałem wódę, chleb, ale nie przesadziłem Kurwa, jеdnak happy end Wbijamy w Shadow Line Alpine Drivеr zapuść grime i daj klimę Już kurwa nic nie mówię jakbym miał anginę Będę w to grał aż zginę [Refren: Oskar] Pojebane miasto Pojebany świat Położyć się i zasnąć Pojebany ja Pojebane miasto Pojebany świat Położyć się i zasnąć Pojebany ja [Zwrotka 2: Oskar] Ona wariata ma na kalorie Ja na makaronie Tracę 5 kilo na maratonie Po treningu samara płonie Palę sam na balkonie W kimę z nią, a wolałbym spać na kabonie Typie zaraz zadzwonię Znowu on, ty, baran albo nie Ogarnę go, szyba cała w szronie Wali sam, córki wzięła mama na konie Wychodzę, recha wtarta w dłonie Sałata skitrana w wazonie Moralność złamana w pionie A czy radio za 6 dych mi zagra jak Pioneer? Czy szampan strzeli jak na Biathlonie? Piękny plan na agonię [Refren: Oskar] Pojebane miasto Pojebany świat Położyć się i zasnąć Pojebany ja Pojebane miasto Pojebany świat Położyć się i zasnąć Pojebany ja Pojebane miasto Pojebany świat Położyć się i zasnąć Pojebany ja

21 godzinę temu
Znanyjutuber
Znanyjutuber

Kurrrrwaaaaaaa🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🙂

21 godzinę temu
thegenuine678
thegenuine678

Ona wariata ma na kalorie

22 godzin temu
Aleksander Sosnowski
Aleksander Sosnowski

1:14 "pachnie jarmarkiem, Europą" dopiero to usłyszałem... Przypadek?

23 godzin temu
Andrzej Krawczyk
Andrzej Krawczyk

Zwrotki wykonuje Oscar a kto refren? - zupełnie inny głos

23 godzin temu
Love Night
Love Night

1:40 dog: help my please

23 godzin temu
maciej
maciej

masny den

23 godzin temu
Natalia B
Natalia B

zajebista piosenka

Dzień temu
konrad92milan
konrad92milan

Siedze w domu z kobitą, dzieciakami i słucham tego🤯

Dzień temu
GUTANORAN
GUTANORAN

mówią kurwy, dawaj przyjedz

Dzień temu
one
one

Bit git, Oskar nie powala

Dzień temu
90 dni
90 dni

Kocur

Dzień temu
PRZEMSØN
PRZEMSØN

Ale zajebioza, już chyba 20 raz słucham xd

Dzień temu
NEXI
NEXI

Ten teledysk jest magiczny jak i muzyka

Dzień temu
Piotrek D
Piotrek D

Życiowo

Dzień temu
Piskorz To Ryba
Piskorz To Ryba

Ale chujowy głos

Dzień temu
Keno
Keno

pllong.info/head/x7HJnZt11Xuws4U/wideo.html

Dzień temu
pushin it
pushin it

Paluch najlepszy w europie

Dzień temu
Tomasz Podzielny
Tomasz Podzielny

Na maratonie czy na Maradonie w tekście?Bo słyszę Maradonie a w tekstach w necie jest maratonie a sens jest w obydwóch przypadkach:)

Dzień temu
soinu foig
soinu foig

Jestem tu 23 sekundy po opublikowaniu będę i za 10 lat :D

Dzień temu
Hatchoo FNC
Hatchoo FNC

Mordeczki, wbjjajcie na mój kanał, wleciał pierwszy traczek, może komuś siądzie

Dzień temu
Bartosz Rogowski
Bartosz Rogowski

Nooooo dojebane

Dzień temu
ArtureQ #
ArtureQ #

KURWAAA NOWY PRO8L3M! 🔥🔥❤️🥴 Coś pięknego ❤️❤️

Dzień temu
Tuzix
Tuzix

Bo naszym problem jest 2020

Dzień temu
soinu foig
soinu foig

83

Dzień temu
PROSTOSTADtv
PROSTOSTADtv

Wbijamy w shadowline alpine

Dzień temu
Krzysztof Leszczyński
Krzysztof Leszczyński

Ja pierdole miałem taką życiówkę jak kolega z pierwszej zwrotki. Ledwo przeżyłem s na drugi dzień upał, lato stulecia.

Dzień temu
Krzysztof Leszczyński
Krzysztof Leszczyński

Ale ten kawałek to jest miazga. Steez, Oskar, brawa brawa brawa.

Dzień temu
dawid15893
dawid15893

Klimat z plyty Pro8l3m czuc

Dzień temu
Natali A
Natali A

Codziennie tego słuchałam jadąc do szkoły 😞❤️

Dzień temu
Patryk Unlock
Patryk Unlock

Co znaczy te 38?;]

Dzień temu
Asasinek
Asasinek

Wie ktoś kiedy będzie ta bluza co ma gedzu na sobie?

Dzień temu
Lee Huang
Lee Huang

Jak zawsze niby problem, ale bez problemu wpierdala się w kartę na czasie Props Oskar

Dzień temu
Adam Rubin
Adam Rubin

Nareszcie coś normalnego#!##

Dzień temu
Sebeq
Sebeq

kox

Dzień temu
Hatchoo FNC
Hatchoo FNC

Mordeczki, zapraszam na swoj kanal, wlecial pierwszy track, moze komus siądzie

Dzień temu
Hatchoo FNC
Hatchoo FNC

Mordeczki, zapraszam na swoj kanal, wlecial pierwszy track, moze komus siądzie

Dzień temu
RekilPL
RekilPL

Zajebista muza hopie

Dzień temu
WIDMO
WIDMO

Wiem że to kiepski sposób ale zapraszam do odsłuchu! pllong.info/head/ztHLnnCis6epvpM/wideo.html

Dzień temu