KBM TV
KBM TV

Ładnie z ich strony z tym nadymianiem

13 godzin temu
kondi139
kondi139

to jest właśnie straszne ile te cholerne hitlerowce nakradły dzieł sztuki z Polski ... teraz się pławią w luksusach które nakradli w sumie z połowy Europy mendy jedne hitlerowskie .... całe złoto i wszystkie dzieła sztuki powinny wrócić na miejsca skąd zostały skradzione! skoro hitler nie był ich to łupy wojenne też ich nie powinny być!

13 godzin temu
przemek m
przemek m

Jamajka to widzę byl błąd twój wracaj na hanysownie bo od tej trawy to się zacinasz co zdanie

13 godzin temu
Pregator 1234
Pregator 1234

Zwiedzanie zachodniopomorskiego bez pojechania do Połczyna-Zdroju to profanacja ;)

15 godzin temu
Ant Adam
Ant Adam

Super zdjęcie z WATAHA NA MMA !!!

16 godzin temu
Jokiello
Jokiello

Widziałem cię na fame mma :D

16 godzin temu
Gosia Shadow Queen
Gosia Shadow Queen

Chełm, miasto kebabem pachnące. ;)

18 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

tak jasne dostales telefon z ministerstwa :))))

19 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

analityk polityczny z ciebie niestety żaden....nieprawda o koncówkach -ewicz ze pochodzenie ormianskie ale charles aznavoura cher czzy agassiego nie znasz :))) kardasianki tak:)) oj chlopie dokształc sie...o nie beka akredytacja na prase :)) nie mogeeeee

19 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

analityk polityczny z ciebie niestety żaden....nieprawda o koncówkach -ewicz ze pochodzenie ormianskie ale charles aznavoura cher czzy agassiego nie znasz :))) kardasianki tak:)) oj chlopie dokształc sie...o nie beka akredytacja na prase :)) nie mogeeeee

19 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

susa nie suszi i nie cerkiew tylko katedra chrystusa zbawiciela, zaczynasz konfabulowac stary

19 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

tak gubernator zgodzil sie jakiegos vlogera wpuscic ale ty sciemniasz gosciu :)))) po rusku gawarisz nie mnozka

19 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

do palmir nie trzeba miec specjalnej wizy łosiu :) tylko zezwolenie a ty go nie dostaniesz

19 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

tradycyjnie lapka w dół

19 godzin temu
InterceptoR
InterceptoR

ale zes przytyl....

19 godzin temu
Karolina Klimczynska
Karolina Klimczynska

Przemyśl ❤️

20 godzin temu
regina glosek
regina glosek

Puławy Puławski..

21 godzinę temu
regina glosek
regina glosek

Puławski..

21 godzinę temu
regina glosek
regina glosek

Pozdrawiamy PANA i wszystkich zamieszkałych.w woj.Lubelskim

21 godzinę temu
krakowskispleen
krakowskispleen

Za przekleństwa na rynku papieskim kolejnym razem bedziesz na klęczkach kościół obchodził 🤣

21 godzinę temu
KBM TV
KBM TV

zgwałcic by nie zgwalcili ale ryzyko i tak za duze jak dla mnie hehe

Dzień temu
Stan Lee
Stan Lee

Kurwa Faza ja ci tak zazdroszcze :p

Dzień temu
kixo fixo
kixo fixo

GRANIT

Dzień temu
zip zip zip zip
zip zip zip zip

Kiedy nowy odc e

Dzień temu
Michał Antenowski
Michał Antenowski

a Siedlce dzie?

Dzień temu
zygmunt kowalski
zygmunt kowalski

to po co tam pojechałeś zeby powietrze zatruwać

Dzień temu
dawis18
dawis18

Kasia lubię cię i szanuję ,ale wszedlbym jak dzik w kartofle.

Dzień temu
Waffle Inka From Underworld
Waffle Inka From Underworld

Pozdrawiam z Strawczyna 😂

Dzień temu
Paulina Sałasińska
Paulina Sałasińska

Super film! Pozdrawiam

Dzień temu
miksztel
miksztel

2021 seria od nowa start

Dzień temu
tojuskaw w
tojuskaw w

Faza ale sie dziecinnie przypi ... , tlumaczysz, powaga ogarnij to .....

Dzień temu
Element 7
Element 7

Fajnie, że wspomniałeś o trolejbusach 😊

Dzień temu
Element 7
Element 7

Pozdrowionka dla Kasi 😊 Pasujecie do siebie 😊

Dzień temu
Jan Smuga
Jan Smuga

Twoje ego wyprzedza te chmury burzowe.

Dzień temu